Pekny clanek akorat nevim jak bude osetreno aby zakaznik vedel na jakeho operatora se dovolal...protoze jinak se to vzdycky dovi az na fakture..a to je trochu pozde..jinak lolec : integrita kozy..to se podarilo:)
1) volam nekomu, koho znam (rodina, pratele) a pak je velka sance, ze vim, co ma za operatora a neresim to podle predvolby.
2) volam nekomu, koho neznam a pak mu asi neco chci a ani dnes nepremyslim, u jakeho je operatora, proste s nim chci mluvit a je mi "jedno" kolik platim.
Takze zase takovy problem bych v tom nevidel. Jina otazka je, jestli na to neni nejaky zakon, ze musim predem vedet, kolik to bude stat, coz by dnes teoreticky slo (i kdyz nemam v hlave cenik vsech tarifu vsech operatoru, zjistit to muzu)
Ani teď nevíte cenu předem, když voláte v pevné síti na přenesené číslo a platí různé tarify pro volání uvnitř a mimo. A to už dlouho, a nikomu to nevadí.
Jenže mně to například nevadí jen proto, že volám jen z mobilu, takže mně to stojí všude stejně. Představa, že bych to nevěděl při volání na mobil, mi vadí velmi silně.
Diskutujete o něčem, co v článku vůbec nebylo řešeno.
Řešení je totiž v tom OOP - bude to nic neřešící plechová huba, ale výhodou je možnost ji na žádost zákazníka vypnout. Byl to naprosto stupidní požadavek, který prosazovalo o S.O.S. (viz připomínky k návrhu OOP), ale ono se časem stejně ukáže, že plechová huba jenom obtěžuje a nikdo o ní nebude stát. Škoda, že ty investice do tří plechových hub navíc již mobilním operátorům nikdo zpět nevrátí. Přitom stačilo jen počkat, zda to skutečně budou zákazníci vyžadovat.
Ostatní způsoby off-line informování o aktuálně používané síti mi připadají dostatečné: bezplatná SMS, web, wap, volání na bezplatnou linku s plechovou hubou, atd... ale proč on-line před každým hovorem?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).