Vlákno názorů k článku Mobilní reklama bude chytřejší od Jiri Pallas - Viděl jsem návrhy na "monitor" nanesený na látku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 4. 2005 9:19

    Jiri Pallas (neregistrovaný)
    Viděl jsem návrhy na "monitor" nanesený na látku a instalovaný jako odepínací část rukávu. Návrhy na "umělý" papír pro noviny jsou v testování (tedy monitor složitelný do kapsy). Dá se tedy spekulovat o tom, že se z mobilního telefonu stane funkce (nebo chcete li periferní zařízení) přenosného informačního centra. SMS a emaily budou stejně rychle a jednoduše dostupné a omezení na 180 znaků zmizí. Tedy zmizí i výlučnost SMS?
  • 8. 4. 2005 13:19

    J (neregistrovaný)
    Znam lepsi reseni nez SMS, dnes ma spousta lidi mobil, ktery umi spoustu veci, treba protozovat IM klienta. No a kdyz si prepocitate cenu SMS a objem dat ... . Staci aby se pak mobil umel trebas 1x/ hod pripojit, a pripadne pipnout ze mate spravu. Cena je oproti SMS nicotna.

    Zajimave, ze SMS maji uspech predevsim u nas. V zemich ktere jsou nasim zarnym vzorem ;) (USA), jsou SMS zdarma, protoze je nikdo nevyuziva. Hovor v ramci "okresu" je zdarma (v cene pausalu), takze je daleko efektivnejsi zavolat nez posialt sms.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).