co bych na Nově uvítal je odpočet reklamního bloku. Toto nedávno testovali a bylo to super - vpravo dole v liště běžel odpočet do konce reklamního času a člověk hned věděl, kolik mu zbývá času na vyčůrání, osprchování, na večeři či vyvenčení pejska :-) Brzy ale od toho bohužel opustili, přeci nebudou vyhánět své diváky od televize :-(
No ono by to stačilo, kdyby dávali odpočet do hlavního večerního pořadu, jako to dělala JOJ u Talentu. Jsme tak vždycky díky tomu věděli, kolik máme času, jestli se začne už po osmé, nebo až ve 20.15 apod., zařídili jsme se podle toho, přepli pak na Primu a nezmeškali jsme ani vteřinu té show. Protože kdyby to mělo být u každé reklamy, tak je to myslím zbytečné. Ty večerní jsou vždy kolem pěti minut a člověk tak snadno odhadne, kolik má času. Vždycky to je tak na jedno cígo.
Ale aby to bylo opravdu použitelné, museli by do toho odpočtu započítávat nejen oficiální reklamní blok, ale i všechny sebereklamy, upoutávky a "sponzorské vzkazy", jinak by to moc neřešilo.