Vlákno názorů k článku Monopol, či ne? od kapoun - Nemyslel jsem finance, ale to že na to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 3. 2003 10:37

    kapoun (neregistrovaný)
    Nemyslel jsem finance, ale to že na to nemá aby se v tom hrabal a hledal a ničil si zdraví.
  • 11. 3. 2003 10:25

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Bodejt by investovali, kdyz je nic nenutilo. Meli totiz monopol!
  • 11. 3. 2003 10:05

    Vítězslav Novák (neregistrovaný)
    Bylo i za padesátník a dřív dokonce za pětadvacetník, což je zřejmě středoevropský unikát. I když "čtvrťák" známý z amerických detektivek ve mně vyvolává rovněž představu 25 čehosi...

    Jak to bylo s těmi pány, nevím, do Ameriky jsem nevolal. Ostatně, nevím proč je sem taháte. Ti přece s monopolem nesouviseli.

    Mně stačilo, když jsem se dovolal potřetí na špatné číslo, ač jsem vytáčel správné. Když ústředna dala, a já vytáh už podruhé toho nerudného pána z vany, joj, to si člověk rozšířil slovní zásobu!
    "Nechte, prosím, chvilku vyvěšeno, já to budu zkoušet znova..." Tuhle větu jsem nepoužil, no, snad 10 let.

    Kdepak, to nebylo monopolem. To bylo tím, že stát (tenkrát jediný investor) do telefonie neinvestoval ani o korunu víc, než bylo nezbytně třeba pro udržování. Možná spíš o spoustu korun míň.
  • 11. 3. 2003 9:37

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Kdysi bylo mistni spojeni za korunu, ale do USA jste zavolal a za 5 minut vam zvonili u dveri divni panove. Take pocitac stal ponekud jinou castku nez dnes, ze?
    Moc spotrebitele se projevila v akci T-Mobile - SMS. Moc spotrebitele je umerna konkurencnosti prostredi. Moc spotrebitele spociva v tom, ze svou volbou od koho koupi muze ovlivnit kdo prezije. V tomto pripade spotrebitele pouze kriceli. V tom jejich moc nespociva. Ale pokud se vam styska po tech casech se spojenim za korunu, tak si jiste uvedomujete ze v tech casech by spotrebitele nemohli ani kricet, nebot by byli oznaceni za nepratele demokratickeho zrizeni. Jestlize na to nemate, pak vas slozitost nabidek nemusi zajimat. Proc vybirate, kdyz si nemuzete koupit?
  • 11. 3. 2003 9:29

    kapoun (neregistrovaný)
    Větší počet zmatených a zklamaných uživatelů je uvažován vzhledem k situaci, kdy by nabídky byly jednoduché a s časem se moc neměnily.
    Kdysi bylo jedno místní spojení za 1 Kčs na neomezenou dobu - s čímž bych také nesouhlasil.
    Moc spotřebitele se projevila v akci T-Mobile - SMS.
    Můj pohled na složitost výběru různě drahých nabídek (ne vždy levných) je z pohledu těch, kteří na to nemají.
  • 10. 3. 2003 8:35

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Autor pise, ze diky slozitym tarifum v mobilnich telefonech je vetsi mnozstvi zmatenych a zklamanych uzivatelu. To je sice pravda. Ale ono je i vetsi mnozstvi jakychkoliv uzivatelu. Kdyz si vzpomeneme na ceny monopolniho eurotelu v dobach, kdy byli vsichni uzivatele stastni a spokojeni, tak si myslim, ze soucasna situace za ty zmatene a zklamane stoji. Navic to hezky ukazuje na to roli spotrebitele v konkurencnim prostredi. Cim konkurencnejsi je prostredi, tim vetsi je role spotrebitele. Tim vetsi ma spotrebitel moc. Radsi se budu prehrabovat ve slozitych nabidkach levnych sluzeb, nez abych kupoval jedinou automatickou sluzbu, ktera bude draha.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).