Asi to tak bude, ale spíš je to takhle "usazené" než že by to šlo takhle jednoduše vysvětlit tímhle pravidlem. Je to nejen změna stavu, ale taky směr shora dolů :-). SLEVIT snad není změna stavu? A kdyby přece, proč se vlastně říká SLEVA a ne ZLEVA? Není v tom trochu rozpor? :-) Čeština je krásná, ale je plná paradoxů a na všechno jednoduchá pravidla nejsou.
Zaráží mě poslední odstavec v odkazovaném článku: "Nově se za první dva měsíce 2010 snížily reklamní příjmy o 9,5 procenta na 1,7 miliardy korun, Primě zase o šest procent na 1,2 miliardy korun (částky v ceníkových cenách beze slev)."
Jak je možné, že Nova má v primetimu zhruba 3x větší sledovanost a přitom z reklamy inkasovala pouze asi o třetinu víc než Prima?
se ztrátou výsadního postavení a nastupem dalších TV programů budou muset Nova i Prima zlevňovat dál. Navíc reklamní trh deformuje ČT.
A hlavně výrazně roste konkurence internetové reklamy, která stále více přebírá trh zaměřený na inteligentnější a zejména mladé lidí...segment trhu na Nově a Primě zůstane tak pro výrobky - pivovarů, dámské vložky, jogurty a jiné pochutiny, televizory, některé potřeby pro řemeslníky, potřeby pro seniory a lidová auta..
zjevně žijete pouze v inteligentní komunitě...i ti nejméně inteligentní na facebooku či v novinkách umějí napsat příspěvek na PC...a nepletete si IQ se slušností ?