Z podstaty nabídky plyne, že neveřejná služba nebude veřejně nabízena, neb není a nemá být "pro každého" :-).
Mne jejich obchodní odd. oslovilo s nabídkou už asi před třemi roky, a to jako uživatele jejich dalších služeb (internet ADSL, volba operátora na pevné, VoIP linka).
Zkuste jim zavolat na zákaznickou linku a poptejte mobilní služby, mám za to, že nabídku bez problémů pošlou.
Jinak já mám starší tarif, který již není nabízen. Měs. paušál 0,- Kč, SMS 0,90 Kč, volání ve VPN 0,90 Kč,ostatní volání do všech sítí 3,30 Kč. Tarifikace 60+60. Je tam myslím nějaký aktivační poplatek, ale již si to nepamatuji. Současné tarify mají obecně dražší SMS a levnější volání, než ten můj.
Tak, přes tohoto poskytovatele mobilních hlasových služeb volá více lidí. Ale jeho možnosti jsou, stejně jako u dalších podobných, omezené. Není to prostě řešení "pro všechny".
Jde totiž o tzv. poskytovatele "neveřejné služby", které mnozí publicisté a novináři (bohužel včetně autora tohoto článku) pejorativně označují za "šedé" operátory. Pochopitelně ke škodolibé radosti PR oddělení mobilních operátorů.
Samozřejmě přitom nejde o nic "šedého" někde "na hraně zákona", jak je psáno v článku (neb všichni mně známí "přeprodejci" či "agregátoři" jsou řádně k poskytování svých služeb registrováni u ČTÚ, platí daně atd.), ale maximálně "na hraně" omezujících podmínek, daných smlouvami s mobilními operátory.
Hlavní omezující podmínky jsou přitom zpravidla jen dvě: 1 Zákaz konkurence (přebírání účastníků) tomu operátorovi, v jehož síti ten který "agregátor" působí. 2. Zákaz veřejné nabídky a propagace služeb.
(Jen na okraj, kdyby ty služby byly "na hraně zákona", buďte si jistí, že by s nimi regulátor rád zatočil.)