Ano, jsme si toho vědomi. Proto jsme to ZATÍM nezrušili.
Jde o to, jaké máte zákazníci a naši zákazníci naše věci chtějí...
Většina je stejně zmatena a napíše nám mail o uskutečnění platby převodem i když použíjí tento způsob.
Ale... do eBanky se musíte přihlásit stejně, a možná jste již slyšel o COPY/PASTE
Evidentne vam unika, ze kdyby se mi dokonceni objednavky zobrazily udaje k platbe predem, takze bych se musel prihlasit do ebanky, rucne je zadat a zkontrolovat, a pak shop informovat o tom, ze jsem platbu probehl, takze mohou zbozi expedovat, na neco takoveho bych se VYKASLAL.
Ovsem nabizeny zpusob ebankou povazuji za velmi, velmi konfortni. Takze to je ten rozdil, z pohledu zakaznika.
Neprováděl? Téměř od počátku máme ten eBanka implementovaný.
Jen bych tedy rád věděl, jak VELMI ZNACNY je ten rozdíl?
Pro zákazníka ten, že mu rovnou naběhne jeho přihlašovací stránka s vyplněným VS a částkou.
Pro obchodníka OVSEM ten, že navíc ke všem poplatkům přijde ještě o 1% z celé transakce.
Prosimte, tys nikdy takovy prevod neprovadel, ze? Napriklad pomoci ebanky, ktera dany system uz X let ma. Pak bys vedel, jaky je v tom rozdil (pro zakaznika i obchodnika VELKY ZNACNY)
Oba dva musí mít účet u mBank, je to tak?
Proč potom neprovést rovnou normální bankovní převod, který je pro klienty mBank navíc bezplatný?
Je to zbytečný mezičlánek, který umožní bance zinkasovat obchodníka o další peníze navíc.