No, mě spíš vytáčí věta "Výhoda oproti celosvětově uznávanému PayPalu je naopak v tom, že logicky nesdělujete žádné třetí straně číslo vaší kreditní karty." Právě že u PayPalu žádné třetí straně číslo karty nesdělujete...
Když už chtějí udělat malý český PayPal, proč ho neokopírují se všemi výhodami?
Umíte někdo udělat v ČR chargeback? Místní banky se snaží zuby nehty, aby místní lidi nezjistili, že taková věc je v zahraničí zcela samozřejmá.
Když něco zaplatím předem a obchodník nesplní své sliby, jednoduše zruším blokaci a obchodník ať se jde klouzat. Tady se ho člověk musí doprošovat a banka ani platební systém mu nijak nepomůžou. A místo jednoduché páky na obchodníky se zakládají drahé certifikační rozdávači ikon typu APEK.
Mě se spíš líbí, jak banky nabízejí pojištění platebních karet proti zneužití. Užitečná služba, zvlášť pro toho, kdo nezná zákon 124/2000 Sb. (paragraf myslím 10, těm, co nakupují na netu, doporučuju k prostudování).
Co má zákon o báňské činnosti a výbušninách společného s placením na internetu mi poněkud uniká. Asi to bude podobný vztah jako mají volby k dodávkám teplé vody.
Já to chápu tak, že pokud by platební nástroj umožňoval placení bez jakéhokoliv přihlášení, tak můžu žádat peníze zpět. To si dovedu představit např. u zaplacení bezdotykovou platební kartou nebo při zaplacení mikročástky bez jakéhokoli přihlášení do platebního systému (pouhým kliknutím). Nicméně přihlášení (viz odstavec b) mi tuto možnost bere. No a chtěl-li bych být úplný puntičkář, tak to, že mám právo žádat nedává provozovateli povinnost mi ty peníze vrátit. Požádat můžu kohokoli o cokoli, ale to neznamená, že něco dostanu.
Sdelujete, sdelujete ho provozovateli sluzby - resp. samotnemu PayPalu, ktery stoji mezi vami, resp. vasi bankou a obchodnikem, v puvodnim textu to bylo uvedeno v zavorce, zrejme to vypadlo pri korekture.