Vlákno názorů k článku Mr. Linx sundavá tričko Computer Pressu od Jiří Hlavenka - Computer Press realizoval v roce 2000 částku těsně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 12. 2000 9:22

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Computer Press realizoval v roce 2000 částku těsně pod 10 mil. Kč v oblasti internetové reklamy přes systém Mr.Lin(x), což je určitě výborný výsledek (je to i splnění, resp. pouze o několik procent nesplnění cíle oficiálně deklarovaného na jaře roku 2000, ten zněl právě na 10 mil.).

    Computer Press dodával, dodává a bude i nadále dodávat služby internetové reklamy, a to pomocí špičkového reklamního systému, nabídky velice atraktivních a žádaných serverů českého Internetu a komplexních možností reklamy a marketingu na Internetu (reklama bannerová, textová, mailová atd.).

    Stávající obchodní partneři Computer Pressu, ať již provozovatelé serverů, inzerenti nebo jejich zástupci, nejsou tiskovou zprávou Clarku nijak dotčeni - věříme naopak, že jim budeme schopni v krátké budoucnosti nabídnout řešení ještě lepší a komfortnější.

    --------
    Tolik oficiálně - domnívám se, že řešit mezifiremní vztahy přestřelkou tiskových zpráv je dětinské a nebudeme našeho partnera v tomto následovat. K článku je několik omylů a nepřesností, nejzávažnější je následující: obchodní smlouva mezi oběma partnery přesně definuje vyúčtování, a to se provádí po ukončení kalendářního roku. Už z definice smlouvy jsou tedy informace o tom, že "platby nedosahují očekávané výše a pravidelnosti", zcela mylné. Computer Press obchodní smlouvu přesně plní.

    Omlouvám se, že nemohu v současné chvíli poskytnout více informací: jde ale o řešení obchodního vztahu mezi dvěma subjekty a zveřejňování dalších skutečností by mohlo druhou smluvní stranu značně poškodit.

    Jiří Hlavenka
    Computer Press, a.s.
  • 14. 12. 2000 9:41

    Ondrej Kratochvil (neregistrovaný)
    ... je to i splnění, resp. pouze o několik procent nesplnění cíle ... ... ano, i snih je cerny, resp. bily :-))
  • 14. 12. 2000 19:28

    - (neregistrovaný)
    Jinými slovy CP převzal obchodní partnery Linxe a nyní si je míní ponechat. Ale to asi nevyjde.
  • 15. 12. 2000 13:14

    Roy Carter (neregistrovaný)
    Myslím, že ti obchodní partneři byli především na straně Computer Pressu. Clark jako takový je vývojářská firma a obchod nedělá a v podstatě ani neumí. Spojení s Computer Pressem bylo podle mého názoru pro Linx jako systém velmi přínosné. Nejde o Computer press jako takový, ale Linx potřeboval zázemí, jak finanční, tak i obchodní. A to v tomto partnerovi měl.
    Druhá věc je ta, že pokud se dva partneři neumějí dohodnout, tak je to vždy k ničemu. "Nedohoda" byla ale myslím oboustraná.

    Roy Carter
  • 15. 12. 2000 20:49

    Miloš (neregistrovaný)
    Jako bývalý autor a korektor pracující pro Computer Press, a také na základě konzultace s dalšími autory, musím bohužel konstatovat, že platby (alespoň autorům) od Computer Pressu opravdu velmi často někde váznou a neprobíhají ve stanovených termínech.

    Dokonce se mi stalo, že po takřka 1/2 roce dohadů se ukázalo, že vystavená faktura se ve společnosti Computer Press jaksi "ztratila"...
    Taková alespoň byla praxe v minulosti, nevím jak je to nyní.

    I když mi jsou podnikatelské aktivity firmy Computer Press sympatické, domnívám se, že tímto zbytečným lajdáctvím (alespoň se domnívám že se nejedná o oficiální politiku firmy:-) tato společnost v konečném důsledku zbytečně požkozuje sama sebe.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).