Vlákno názorů k článku Mr.Lin(x) vs. BillBoard pro malé servery od Michal Matula - Hezky den. Martine, myslim, ze nemate uplne pravdu. Netvrdim,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 9. 2001 8:00

    Michal Matula (neregistrovaný)
    Hezky den.

    Martine, myslim, ze nemate uplne pravdu. Netvrdim, ze mate-li nizkou navstevnost, tak vam ji vymenne systemy za mesic zdvojnasobi. Na druhou stranu, pokud ziskate desitky novych zakazniku, uvedomte si, ze kazdy z nich vam muze v prubehu nasledujiciho mesice vygenerovat az tisice kreditu a prinest dalsi zakazniky. Zavisi to ale samozrejme na kvalite obsahu vaseho webu. Pokud nestoji za nic, je jasne, ze ani vymenny system nepomuze. Pokud ale mate co nabidnout, myslim, ze se vam ucast v kteremkoli vymennem systemu se sirokym zaberem vyplati. A pokud na to zvyseni navstevnosti spechate, pak asi nezbude, nez sahnout do kapsy a ten prvni impuls si zaplatit.
  • 3. 9. 2001 19:54

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    No, ano, šuškanda je mocný nástroj, ovšem pro získání 21 uživatelů měsíčně je lepší přihlásit se do konference a občas se v ní zmínit o svém projektu, připojit k mailu signaturu, zvonit u dveří každýho bytu a doporučovat svůj server, rozdávat letáky v metru, přisednout si k lidem ve vlaku ... výměnný systém je k ničemu.
  • 4. 9. 2001 7:37

    Michal Matula (neregistrovaný)
    :o) S konferencemi souhlasim, ale jiste uznate, ze urcite ne vsichni vasi potencialni uzivatele/zakaznici ctou konference apod. Vymenna reklama je jen JEDNIM z nastroju, ktere by servery mely pouzivat pro svou propagaci. Koneckoncu, jak myslite, ze vyrostl BB? Nikdy jsme za reklamu neutratili ani 1 Kc. Ano, pouzivali jsme i ty konference, ale primarne vyrostl samoreklamou. Trvalo to 2 roky, ale dosahli jsme toho, ceho jsme chteli.
    Kdyz neni clovek netrpelivy, ma i vymenna reklama svuj smysl.
    Nejde o suskandu, jde o ten exponencialni efekt. Ziskam 20 uzivatelu a ti mi za mesic udelaji dalsich 5000 kreditu (jen priklad!) Pristi mesic uz tedy ziskam 30 a celkem 12500 kreditu a ziskam pres 40 lidi atd atd. O tom to je...
    KAZDY JEDEN ZAKAZNIK/UZIVATEL JE DULEZITY. Pokud tvrdite, ze ne, asi se nedohodneme :o)
  • 4. 9. 2001 12:40

    Zdenek Krajicek (neregistrovaný)
    Prave proto, ze kazdy jeden uzivatel je dulezity, je treba zvazit, jestli kvuli tem hypotetickym 20ti novym stoji za to obtezovat VSECHNY ostatni reklamnimi bannery...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).