Obávám se, že Mr.Lin(x) měl "pravdu" (všimněte si, prosím, uvozovek...), když tvrdil, že 1 UIP = 3 shléhnutí. Obecně se uvažuje, že se tento poměr pohybuje někde mezi dvou- až trojnásobkem. Není to ani tak způsobeno tím, že by u monitoru sedělo více lidí :), jak spíše proxyservery. Třeba celé České dráhy (s vyjímkou pár vyvolených) jedou přes jednu proxy - a tudíž se jeví jako jedna IP...
Já se naopak přihlašuji nekolikrát denně z různých IP adress, jelikož jsem na nejobvyklejší formě připojení - tzv. diaLupu Z čehož vyplývá: "Kolik máš IP adres, tolikrát jsi člověkem. Ale musíš to vynásobit třema."
Vtipné mi přišlo jen to, že banner se zobrazil 6.500krát, a vidělo ho pod 3.000 UIP celých 9.000 lidí. Technicky není možné si to vysvětlit jinak, že u některých monitorů sedělo více lidí. Protože prostě ten počet zobrazení je nižší než počet unikátních uživatelů.
Ale to jsem uvedl spíš jen jako zajímavost. Unikátní uživatelé se naštěstí měřit nedají (opravdu ne, ani přes cookies).
NIC SE NEDA ABSOLUTNE PREsnE MERIT - Tebou zminovana metoda je z hlediska ostantniho vyuziti docela vepredu. ze je jeden uzivatel treba dva (doma prace) je v dobe dial-upu stale nejpresnjejsi jeste zapracovat P3p :)