Vlákno názorů k článku Mr.Lin(x) změnil pravidla hry od Jirkan - ...Dal-li se tedy milion impresí před změnou pravidel...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 3. 2001 13:01

    Jirkan (neregistrovaný)
    ...Dal-li se tedy milion impresí před změnou pravidel pořídit v aukci za 2 až 10.000 korun, pak nyní prostě uživatel sepíše s inzerentem smlouvu, kde se zaváže, že v systému Mr.Lin(x) spustí reklamu na svůj server, přičemž inzerent se zaváže k dodání reklamního banneru. Člen systému pak nastaví přesměrování z vlastního serveru na stránky inzerenta, a vše zůstane při starém....

    Nechapu, administrator prece uvidi, ze bezi kampan, ktera propaguje banner na cizi stranky nez moje (zkontroluje zdroj - ucet, ktery banner pustil do kampane, kdyz pujde o velkou akci), prestoze kampan bere kredity z meho uctu a je nasmerovan na url meho serveru, kde je redirect. Pak je prece jasne, ze je to domluvene z treti stranou a kredity zabere stejne tak, jako kdyby se prenesly... Takze to takto realizovat nejde, nehlede na to, ze treba BillBoard bannery kontroluje a prislo by jim to prece jenom asi divne...

  • 13. 3. 2001 13:22

    Jiri Waisser (neregistrovaný)
    Jakekoliv variace (tedy redirecty na serveru clena u kampane zadane pro treti stranu) samozrejme porusuji pravidla. Pravidla v tomto (i vice) prosla spise duraznejsi upravu - prodej kreditu byl vyslovne zakazan jiz v¨uprave ze rijna. Pravidla byla spise jen upresnena, doplnena o nove skutecnosti (on-line hry), s kterymi se drive nepocitalo a celkove predelana do nove podoby - rozdeleni do 3 logickych casti, nektere body slouceny, nektere pridany.

    S prevodem nasporenim kreditu je jeste jeden problem. Moznost zpenezeni nasporenych kreditu byl casto tim impulsem k podvodu ("podvedu , protoze pak prodam kredity za penize a ty mi nikdo uz snad nevezme"). Tim, ze nasporene kredity se nedaji takto dale zhodnotit odpada i hlavni duvod podvodu (podvodu kvuli naroku na vymenu je podstatne mene). Dalsi veci je i ekonomicky "komunisticky" stav, kdy zisk mel ten, co neco vyrobil, ale uz ne ten, jehoz se to tykalo na volnem trhu (majitel plochy v kampani z techto zpenezenych kreditu). Takze i toto vyvolavalo znehodnoceni plochy - uvazovani typu "k cemu mam delat kvalitni plochu, kdyz udelam kredity, ktere prodam a kupec si je pusti nekde jinde na kvalitnejsi plose". Takze mnoho "prevadecu" delali obrazne to, ze do spolecneho kotliku rekl.gulase prilevali vodu a zpatky prodavali nabrany (resp.kupec kreditu si tak uz nabral sam) naredeny gulas (s moznosti cileni kampani spise gulas s peknymi kousky masa).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).