"Life" s velkým "L", ale je to jen jedna ze tří variant, loga máme i pro Prima Home a Prima lajf (tady je "l" malé). Logo bude modré. Klasicky jako u COOL a love, o 90° otočené logo Primy a barevný nápis Life/Home/lajf, podle toho, co se vybere. Life favorizujeme, ale vadí nám trochu, že to zní podobně jako love, ale zní to jinak ve čtvrtém pádě ("Dnes večer na [lajfu] x na [láv]"),
Life by měla hodně připomínat současnou Family od které přebere některé úspěšné formáty. Family čeká programové omlazení a zaměření se na rodiny s malými dětmi a na madší rodiče do cca. 40 let. Ten zbytek od 40 výš potom bude mít Life. Pro Family více využijeme programů od Disneyho (hlavně filmy) a máme zakoupeny seriálové hity od americké stanice ABC, vlastní ji totiž Disney. A některé naše formáty se přesunou do lepších časů.
Na podzim se v MUX3 objeví čtvrtý program Prima Group (Prima Life). Odhaleno to bude na tiskovce s představením podzimního vysílacího schématu, ale ČRa dali do MUXu pozici už nyní, aby si to diváci naladili při hledání ČT HD před olympiádou. My se za to na Radiokomunikace zlobit nebudeme :-)
Tiskovka Primy letos bude bomba, tak si na ní nenaplánujte dovolenou!