Ono to má dvě stránky. Na straně jedné pozitivum v tom že to mnohým pojede ze stejného směru ale zároveň s tím souvisí i stránka druhá a tj. že se tímto defakto jen podporují ti lenoši /u nás říkáme shnilí lidé/ kteří kromě max. proladění přístroje nejsou ochotní pro příjem toho či onoho udělat absolutně nic. Tudíž bych s tou "cenou" zase tak aktivní nebyl.
Přesně tak, nakonec to stejně bude muset podle mého firma Internet Info přehodnotit a vrátit se k formátu, který fungoval dlouhá léta.
Docela by mě zajímalo vyjádření Digizone.cz jakou přidanou hodnotu dostanu když si zaplatím denní statistiky sledovanosti, které jsou i nadále u konkurence přístupné zdarma a mnohem lépe zpracované? Prémiový obsah bych pochopil u rozhovorů, ale určitě ne u článků, které vyjdou ještě v dalších min. pěti kopií u konkurence ..
Přesně tak. I když je pravda, že doposud jsem si myslel, že je vlastníkem O2. Tak jsem ze zvědavosti googloval a našel jeden hezký článek : http://pardubicky.denik.cz/zpravy_region/kavarna-reklamni-poutac-ci-rozhledna-na-vezi.html