Vlákno názorů k článku Muž z IBM skoro nepoužívá e-mail. Jde to! od LOner - jo a to ani nemluvim o tom ze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2008 14:36

    LOner (neregistrovaný)
    jo a to ani nemluvim o tom ze se tak muzu vracet k jiz vyresenym problemum, staci si pamatovat ze uz se neco podobnyho resilo. co bych mel kdybych to vyridil telefonicky? kulovy a byl bych pokazdy na zacatku, nebo mel hlavu jak patraci balon.
  • 22. 7. 2008 14:31

    LOner (neregistrovaný)
    co, kdo a jak v nejake cinnosti udelal. tj. pokud nekomu zavolate, dotycny se muze na to co mu reknete naprosto vyklaslat a pak vsechno zaprit, eventuelne to prekroutit ve Vas neprospech. Pro me telefonat neni nicim jinym nez nastrojem pro rychle vyreseni akutniho problemu, a i potom cely pripad uzaviram emailem dke shrnu co se delo. vsechny emaily peclive eviduje automaticky system a podle klicovych slov prirazuje k jednotlivym problemum. mam pak v ruce naprosto prukazny material ze se nekdo napr. naprosto vykaslal na moje doporuceni a problem si zpusobil sam. kdybych mu zavolal tak bude mlzit a bude to slovo proti slovu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).