Tak nevím, když jsem četl o hledání podle parametrů a chtěl jsem to vyzkoušet, zjistil jsem, že Mall má v kategorii chladniček třídy A++ (jinou bych dnes novou nekupoval) jedinou chladničku a ta je "Momentálně nedostupná".
Třeba v Euronicsu jich na prodejně v kategorii A++ stojí spousta menších i větších...
Na Mall.cz jsem objednal pouze 1x před 4 roky. Zaplatil jsem převodem předem (platba kartou buď tehdy nebyla či nefungovala, to už bych musel hledat). Zboží (stolek pod televizor) přivezlo PPL asi 14 dní po termínu a odmítl jsem je převzít, neb krabice byla viditelně poškozena. Následné e-maily a telefonáty na dodavatele konžily položením či "žádnou odpovědí", 3 roky trvalo, než jsem vysoudil zpět uhrazenou částku. Takže asi tak, mall.cz již nikdy.
To jsem měl na mysli tou investicí do výroby, jakože ty prach vrazili do ocelárny ;-). Ale hlavně jsem si myslel, že to třeba někdo opraví, a mrkne při tom i na zbytek článku. Naiva.
Pane Zandl, to by mne zajímalo, co bych měl udělat, abyste o našem e-shopu taky napsal takové pěkné PR? Prodáváme krmení pro rybičky a jsme v tomhle oboru jednoznačně největší...
Je to špatnou cookie, stačí je smazat. Někdy se stane, že například google analytics vloží do cookie neplatný znak a IISko to pak odmítne >> ERROR 400.
Nevíte někdo co je myšleno tím SAP Gate? Implementace SAPu a jeho současné používání, které je pro mall přínosem (jak píšou) a nebo blíže nespecifikovaný průšvih na jehož konci stálo zavedení jiného systému, které je pro mall přínosem (jak píšou)?
Párkrát jsem u mallu nakoupil. Co se týče komunikace jsou naprosto špičkoví. Jen jejich ceny jsou někdy značně vyšší. Proto radši porovnám a kdyžtak nakoupím jinde. (pokud to jinde je podobně důvěryhodné jako mall)