Pane Zandl, to by mne zajímalo, co bych měl udělat, abyste o našem e-shopu taky napsal takové pěkné PR? Prodáváme krmení pro rybičky a jsme v tomhle oboru jednoznačně největší...
Nevíte někdo co je myšleno tím SAP Gate? Implementace SAPu a jeho současné používání, které je pro mall přínosem (jak píšou) a nebo blíže nespecifikovaný průšvih na jehož konci stálo zavedení jiného systému, které je pro mall přínosem (jak píšou)?
Je to špatnou cookie, stačí je smazat. Někdy se stane, že například google analytics vloží do cookie neplatný znak a IISko to pak odmítne >> ERROR 400.
Párkrát jsem u mallu nakoupil. Co se týče komunikace jsou naprosto špičkoví. Jen jejich ceny jsou někdy značně vyšší. Proto radši porovnám a kdyžtak nakoupím jinde. (pokud to jinde je podobně důvěryhodné jako mall)
To jsem měl na mysli tou investicí do výroby, jakože ty prach vrazili do ocelárny ;-). Ale hlavně jsem si myslel, že to třeba někdo opraví, a mrkne při tom i na zbytek článku. Naiva.
Na Mall.cz jsem objednal pouze 1x před 4 roky. Zaplatil jsem převodem předem (platba kartou buď tehdy nebyla či nefungovala, to už bych musel hledat). Zboží (stolek pod televizor) přivezlo PPL asi 14 dní po termínu a odmítl jsem je převzít, neb krabice byla viditelně poškozena. Následné e-maily a telefonáty na dodavatele konžily položením či "žádnou odpovědí", 3 roky trvalo, než jsem vysoudil zpět uhrazenou částku. Takže asi tak, mall.cz již nikdy.
Tak nevím, když jsem četl o hledání podle parametrů a chtěl jsem to vyzkoušet, zjistil jsem, že Mall má v kategorii chladniček třídy A++ (jinou bych dnes novou nekupoval) jedinou chladničku a ta je "Momentálně nedostupná".
Třeba v Euronicsu jich na prodejně v kategorii A++ stojí spousta menších i větších...