No to není štěstí ale zlodějina O2,tohle účtování 10min/20kč.Pokud si chceš třeba jen napsat vzkaz na icq ,pak stáhnout malý mail a pak aktualizaci počasí na smartphone tak tě přijde každé připojení na 20 kč(u T-mobile přijde např.ta aktualizace počasí na 30 hal.-je to asi 5 kB) a navíc vůbec těch 10 minut nevyužiješ,protože je nepotřebuješ.Takže zákazník který tohle neví ,a takto se párkrát připojí má za chvíli po kreditu a za nic.Jako můj kamarád.Za pouhé několikeré připojení,aniž by stahoval nějaká data poze pár kB,mu strhli u O2 200 kč za 2 dny.Také hned od O2 odešel...
Tak to máš štěstí, že teď už jsou data účtována po časových blocích 10 min za 20Kč (když nemáš datovej balíček). Dřív to bylo podle množství dat 0,06Kč za kilobajt.
Teď vyčerpáš pár časových bloků do mínusu a odpojí Tě to, takže jsi v mínusu maximálně tu stovku. Ale dřív, když jsi tahal, tak jsi mohl být v mínusu klidně 10 000,- :-DD
Jinak pokud to používáš jenom na data, tak nemáš pak lepší tu kartu v mínusu zahodit a koupit novou?
Já jsem to tak udělal, když jsem se právě daty dostal do mínusu cca 8000,- Kč, to se mi fakt platit nechtělo :-)))
Maximální výše telefonního účtu by měla být uživatelem kontrolovatelná! A to nejen u roamingových dat, ale i u vnitrostátního používání klasického volání, SMS, MMS a dalších služeb včetně contentu (placených obsahových služeb).
Líbí se mi například u Vodafonu, že maximální výše vyúčtování může být jen do výše volací jistiny bez DPH, takže implicidně 1000,- Kč (1200,- Kč) i když uživatel nic nenastavuje a ani se o to nezajímá.
Tohle by měli povině zavést všichni operátoři! U O2 to oficiálně není možné vůbec a TM pošle jen informační SMS po dosažení limitu, ale další placené služby nezablokuje :-((
V praxi se tak mnohokrát stalo, zvlášť u O2, že uživateli přišla faktura na částku ve statisících nebo dokonce milionech!!! Osobně znám případ člověka, který odjel na dovolenou, mobil si nechal doma a jeho dementní senilní matka z toho pak volala na linky 900 s vtipy atd. a přišel účet na cca 480 000,- Kč. A chudák to teď musí splácet za ni.
Kdyby byl u VF, tak se to zablokuje na tisícovce, matku seřve, v pohodě těch pár stovek navíc zaplatí a ani to nepozná... Myslím, že operátoři by měli mít povinost chránit své zákazníky automaticky ze zákona. Úplně by stačilo dávat na smlouvy kolonku "MAXIMALNI MESICNI VYSE UCTU:", která by byla poviná a bez jejího vyplnění by se aktivace tarifu nesměla provést.