Názory k článku Na koho se nedostalo. Nejen vítězové akcelerátoru StarCube lákají investory

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 5. 2012 14:30

    bez přezdívky

    Je celkem smutne, ze v soutezi, ktera ma ocenit dobre napady a propagovat "podnikave mysleni" ziska druhe misto projekt, ktery neni nic jineho nez kopii existuji sluzby - a navic se tim ani neskryva (viz clanek: "Kopie Manpacks.com včetně designu, barev, loga a „chlapáckého“ tónu reklamy.")

    To uz si alespon mohli vymyslet vlastni logo a vlastni color-mix.

    Co ma takoveto hodnoceni prinest jako vzkaz zacinajicim IT podnikavcum?

    "Nestydte se a kopirujte jak muzete"? Nebo "Cina nas vzor"?

    Zase jen dalsi hrebicek do rakve ceskeho hospodarstvi a podnikatelske moralky v CR...

  • 16. 5. 2012 15:22

    Bronde (neregistrovaný)

    Já bych řekl, že "kopírování" patří k podnikavému myšlení a je jeden ze způsobů, jak začít a naučit se na tom. Není jednoduché něco zreplikovat, navíc aby to fungovalo. Na českém trhu se to nemusí rozjet a nikdy nevydělají. Například Shipito se snažil rozjet nějaký borec tady v ČR, dostal i investice a nakonec zkrachoval.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).