Já bych řekl, že "kopírování" patří k podnikavému myšlení a je jeden ze způsobů, jak začít a naučit se na tom. Není jednoduché něco zreplikovat, navíc aby to fungovalo. Na českém trhu se to nemusí rozjet a nikdy nevydělají. Například Shipito se snažil rozjet nějaký borec tady v ČR, dostal i investice a nakonec zkrachoval.
Je celkem smutne, ze v soutezi, ktera ma ocenit dobre napady a propagovat "podnikave mysleni" ziska druhe misto projekt, ktery neni nic jineho nez kopii existuji sluzby - a navic se tim ani neskryva (viz clanek: "Kopie Manpacks.com včetně designu, barev, loga a „chlapáckého“ tónu reklamy.")
To uz si alespon mohli vymyslet vlastni logo a vlastni color-mix.
Co ma takoveto hodnoceni prinest jako vzkaz zacinajicim IT podnikavcum?
"Nestydte se a kopirujte jak muzete"? Nebo "Cina nas vzor"?
Zase jen dalsi hrebicek do rakve ceskeho hospodarstvi a podnikatelske moralky v CR...