Vlákno názorů k článku Na kolik přijde O2TV? od tutti - Tak na *11 jsem se dovolal. Ale: - zmenili...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 9. 2006 14:27

    tutti (neregistrovaný)
    Tak na *11 jsem se dovolal. Ale:
    - zmenili hlas ktery namlouva robota, a je pekne hnusnej.
    - system na fakturace je pretizen, takze mi informace o fakture neposlou (dobre jim tak, dokud mi to neposlou tak jim holt nezaplatim).
    - a zacali otravovat SMSkama o splatnosti faktury tyden pred splatnosti.
  • 6. 9. 2006 11:32

    Karel (neregistrovaný)
    Upřímně řečeno, že lze poskytovat služby ještě mnohem hůře, než to uměl Český Telecom, to jsem vážně netušil..... Né že bych čekal, že se to vylepší, tak naivní nejsem, ale že se to ze dne na den výrazně zhorší, to jsem nečekal:

    O2 pevná linka - od včerejška nejde - prý to spraví do 10 dnů (dříve žádná závada netrvala déle než půl dne)
    O2 nahlášení poruchy - od včerejšího večera do dnešního rána nefungovala zákaznická linka
    O2- Eurotel - po přepojení na novou infolinku nefunguje volání na *11 z telefonu Eurotel Dataphone II. Do dnes nebyl s voláním na *11 problém.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).