Protože TN.cz patří stejné firmě jako Nova, nejde o klasickou reklamu, ale promo, které se do reklamních časů nezapočítává. S tím erotickým obsahem to je na hraně, ale pokud ho nebudou přímo inzerovat v Televizních novinách nebo kdykoli před 22. hodinou, zákon podle mého názoru neporušují.
Ano, rozhovor se zástupcem RRTV připravujeme, aktuálně na téma erotických kanálů a jejich regulace. Jinak průběžně děláváme rozhovory s předsedou RRTV Václavem Žákem. Obecně ale rada nemůže stanovovat, kolik programových pozic bude v tom kterém multiplexu. Podle Technického plánu přechodu schváleného vládou by v něm měly být "minimálně čtyři televizní stanice". Žádné striktní omezení neexistuje, rozhodne trh.
Myslíte si, že První zpravodajská, která je držitelem licence Z1, je zároveň majitelem oněch firem J&T, o kterých tu mluvíte? Novu i TN.cz provozuje firma CET 21. Mícháte hručky s jablky.
Je vidět, že tomu nechcete rozumět. CET 21 si může založit nějakou firmu, ale propagovat ji ve vysílání nemůže. Promovat ve vysílání může jenom to, co dělá sama CET 21 a souvisí to s mediálním obsahem. A promiňte, musím se věnovat taky práci, nemůžu si tu s Vámi celý den dopisovat.
Dobre a myslite, ze CET 21 nemuze koupit (nebo zalozit) nejakou firmu, ktere by pak mohla delat reklamu v ramci vysilani? Omyl, spolecne vlastnictvi firem k reklame ve vysilani neopravnuje.
no mají to tam hezké :-) ale neplánujete i nějaký rozhovor ?
Zajímalo by mne, proč není možné něco udělat s tou navýšenou hlasitostí (nebo dynamikou) zvuku u reklamních vstupů. A pokud to není v kompetenci Rady, tak koho ?
A druhá věc, nebylo by možné (po ukončení analogu) přejít v multiplexech pouze na 4 TV programy ? Chápu, že to vyřadí z nabídky pár finančně nejslabších stanic, ale pořád to bude cca 4x levnější, než teď náklady na jeden analogový program a pokud budou mít všichni stejné podmínky, tak proč ne ?
Mne by zase zajimalo jestli Rade nevadi, ze webove stranky, ktere jsou jiz temer dva mesice nekolikrat denne masivne inzerovany v ramci hlavni zpravodajske relace (tedy daleko pred 22:00), maji eroticky obsah. Zapocitava se cisty cas venovany inzerci TN.CZ behem radneho vysilani (mimo reklamni bloky) do celkoveho reklamniho casu? A pokud ne, proc?
Myslite, ze Z1 muze delat reklamu ruznym firmam, ktere maji stejne vlastniky, v ramci bezneho vysilani? Podle meho nazoru nikoli. Jen dodavam, ze upoutavka na vlastni televizni porady je pochopitelne neco docela jineho. Vlastnici komercnich televizi spoluvlastni dost casto spoustu ruznych firem. Mate dojem, ze pokud by CME koupila podil (byt treba teoreticky i majoritni) ve firme Procter&Gamble, budeme se v TN bezne setkavat s "kritikou" beznych pracich prostredku za necinneho prihlizeni Rady? Omyl. Existence spolecneho vlastnika k reklame v ramci vysilani televizi nepochybne neopravnuje. V neposledni rade jde take o miru teto reklamy, ktera, a to snad uznate, zdaleka presahuje napr. rozsah upozorneni v ramci vysilani poradu CT (obvykle jen v titulcich na zaver), ze maji take nejakou webovou stranku.
A abych nezapomnel, anonci na erotickou cast stranek, pokud si dobre vzpominam, pronesl v den spusteni TN.CZ v hlavni zpravodajske relaci (tedy urcite pred 22:00) dokonce sam reditel Dvorak. Resi Rada tento konkretni jeden (z meho pohledu jednoznacne pres caru) prispevek? A proc ne?
To víte,že zajímá.Jejich webovou stránku pravidelně navštěvuji.Někdy se mi zdá,že až moc pečlivě dodržují zákony a pak vydávají rozhodnutí.Z praxe vím,že to rozhodnutí pak vypadá komicky.Ale za to nemohou,tak jsou bohužel udělány zákony.