Ze začátku to byl skutečně dobrý pořad, při původním složení, přirozené režii, skutečném smíchu diváků... Poté, co to převzal pan Adamec a udělal z toho kýčovitou sestříhanou estrádu s umělým smíchem alá výplody Novy, tak to ztratilo šťávu a všechny diváky.
Myslím se, že Hádej kdo jsem už je bohužel za zenitem :-)
Ze začátku mně to bavilo, ale pak mně ten pořad nedokázal ničím překvapit.
Nejvíce mně vadí (a nejenom mně) jak se namyšlený Ondráček tváří jako hlavní hvězda pořadu a myslí si že ten pořad dostal TýTý díky němu. Nevím jak je to ve skutečnosti, ale v jednom článku mluvil, že je spoluautorem toho pořadu (třeba kecal) ale nic to nemění na tom, že se diváci na to dívali hlavně kvůli porotě - třeba Bob Klepl :-)
Tragédie je spíš tento pořad samotný. Není to náhodou ta ko....na s Vondráčkem kde pár lidí sedí u stolu u sklenice vody a přes hodinu tak žvatlají o ničem?
Proč hned označovat německé kriminálky za tragédii? Možná mají svůj přece jen specifický a evropský ráz, ale chtělo by to srovnávat takovou tvorbu opět s kategorií kriminálka, třeba z Francie. Kriminálka totiž není ani akční film, ani thriller, ani většina krimi tvorby z USA.
Německo podle mě globálně představuje top televizní tvorby v Evropě (myslím tím různé show, grafiku, stage, mají dobré filmy,...), ale ty jejich kriminálky, to je tragédie. Jediná dobrá je Kobra 11.
Uvidíme, zdali to bude dobrá volba vysílat v prime-time reprízy Hádej kdo jsem! Na seriál Dr. Ludsky jsem zvědavý a taktéž na německý krimiseriál Vteřiny před vraždou jsem zvědavý, avšak německé krimiseriály nemám moc v lásce.
To může mít od července (kdy nebude Ordinace) úspěch, protože jsou to ještě ty staré díly s původní sestavou KLEPL, BENDOVÁ, ZOUNAR a MORÁVKOVA. A tyto díly sledovalo i 1,3 milionu diváků.