Proč hned označovat německé kriminálky za tragédii? Možná mají svůj přece jen specifický a evropský ráz, ale chtělo by to srovnávat takovou tvorbu opět s kategorií kriminálka, třeba z Francie. Kriminálka totiž není ani akční film, ani thriller, ani většina krimi tvorby z USA.
Ze začátku to byl skutečně dobrý pořad, při původním složení, přirozené režii, skutečném smíchu diváků... Poté, co to převzal pan Adamec a udělal z toho kýčovitou sestříhanou estrádu s umělým smíchem alá výplody Novy, tak to ztratilo šťávu a všechny diváky.
Uvidíme, zdali to bude dobrá volba vysílat v prime-time reprízy Hádej kdo jsem! Na seriál Dr. Ludsky jsem zvědavý a taktéž na německý krimiseriál Vteřiny před vraždou jsem zvědavý, avšak německé krimiseriály nemám moc v lásce.
To může mít od července (kdy nebude Ordinace) úspěch, protože jsou to ještě ty staré díly s původní sestavou KLEPL, BENDOVÁ, ZOUNAR a MORÁVKOVA. A tyto díly sledovalo i 1,3 milionu diváků.
Myslím se, že Hádej kdo jsem už je bohužel za zenitem :-)
Ze začátku mně to bavilo, ale pak mně ten pořad nedokázal ničím překvapit.
Nejvíce mně vadí (a nejenom mně) jak se namyšlený Ondráček tváří jako hlavní hvězda pořadu a myslí si že ten pořad dostal TýTý díky němu. Nevím jak je to ve skutečnosti, ale v jednom článku mluvil, že je spoluautorem toho pořadu (třeba kecal) ale nic to nemění na tom, že se diváci na to dívali hlavně kvůli porotě - třeba Bob Klepl :-)
Německo podle mě globálně představuje top televizní tvorby v Evropě (myslím tím různé show, grafiku, stage, mají dobré filmy,...), ale ty jejich kriminálky, to je tragédie. Jediná dobrá je Kobra 11.
Tragédie je spíš tento pořad samotný. Není to náhodou ta ko....na s Vondráčkem kde pár lidí sedí u stolu u sklenice vody a přes hodinu tak žvatlají o ničem?