Vlákno názorů k článku Na půl cesty mezi cenzurou a službou zákazníkovi od nesmysl - Není potřeba nic zjišťovat, vypnout to nejde na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2008 11:05

    nesmysl (neregistrovaný)
    Není potřeba nic zjišťovat, vypnout to nejde na 100%. Viz předchozí diskuze, viz e-maily Žumpafonu.
  • 23. 7. 2008 10:59

    NN (neregistrovaný)
    Nebylo by špatné, kdyby Lupa zjistila od Vodafonu jak se věci přesně mají. To znamená samoobsluha -> vypnout/zapnou a zda to vypne blokování komplet.

    Toto je velmi nebezpečné nechat je dělat si co chtějí. A proto bychom měli dát najevo že je to z naší strany nepřípustné.

    A také že platíte za to co nevidíte nikoho nezajímá. Proč, protože zde už "ti vyvolení" jen diktují a nařizují. A tebe - výte doufáme že budete stále spokojením zákazníkem a děkujeme za pochopení.

    Vracíme se zpět k diktátorství a nikdo si to neuvědomuje. Proč? Protože si to nikdo neuvědomuje. Ani ta "vyvolená" z Bruselu. A s EU, s tou to jde pěkně z kopce. Zjistí příště.

    Je velmi nevhodné že dnes o tvých dětech rozhodují komerční společnosti, či nějaký Brusel. A rodič? To potom můžou jít s tím vším do ... .

    Proč lidé nejednají více vhodně. Měli ať nějaký Brusel či nějaký Vodafone informovat společnost že je zde možnost blokování nevhodného obsahu na internetu. A říci kde tu možnost zvolit. Bylo by to velmi vhodné jednání od těch "vyvolených" či Vodafonu, ale na to jsou ještě mladí, aby si uvědomovali s kým že to hovoří. Jenomže takhle jednat neumí ani Brusel, ani Vodafone zatím nikdo.

    "Vědět znamená vládnout."
    "Nemluv když nevíš, ale ptej se."


    ps: Lupo zjisti to
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).