A i můj případ. Já už na Novu a Primu nekoukám vůbec. Pouze na jejich tematické kanály. Z těch reklamních bloků je člověk akorát naštvaný a myslím si, že to musí i poškozovat psychické zdraví, protože je pak člověk hrozně roztěkaný, není schopný se soustředit. Prima tomu vždycky ještě nasadí korunu tou upoutávkou co zakrývá čtvrtinu obrazu.
Proč promiň. To dělám taky. Hey už se s těmi šaškárnami ustálilo. Takže Beat pustí reklamu, já pustím Hey. Zase na Hey začnou kecat, /blbě a trapně jak na E2 nebo kde / pustim Beat... Povídání OK, hudba OK, jde reklama, pustím Hey a tak dokola. Vůbec nejčastějí jsem poslechal GAMA. Tam hrají jak na Beatu, mluví rozumně jak na Beatu a reklamy tam skoro nemají. Tedy jak kdy. To jsou takové vlny asi co kde seženou nebo já nevím. Napřed je tam měli, pomalu jak na Beatu, tak jsem to střídal s Wave. Pak je snad týden skoro neměli, tak jsem je poslouchal skoro nonstop a na Beat si ani nevzpomněl a teď zase asi nějaké nasmlouvali, tak je zase mají, tak teď střídám Beat s Hey, viz. úvod...
Já takhle funguju u internetových rádií a třeba (José promiň) u Beatu na FM - prostě poslouchám - jsem na to naladěn a "bác" reklama, druhá, třetí a přelaďuji / přepínám na jiný stream/ ... Naopak se mi stalo, že jsem poslouchal Čajovnu na Vltavě, ta skončila a pak tam byl nějaký mluvený úvod ke koncertu a navázal na to koncert vážné hudby, který jsem vůbec původně neplánoval poslouchat, ale protože mě to nerušilo, tak jsem to nepřeladil a pokračoval v poslechu ...
To jste popsal můj případ. Nedávno bylo něco na Nově,v nejlepším se tam objevila ve znělce na reklamu nějaká rozšklebená herečka,tak jsem poodešel. Asi za 20 minut zase totěž,ptám se manželky,to tak dlouho trvá reklama? Ona že to je už další blok. No tak jsme bednu vypnuli,poněvadž už jsem ani nevěděl co vlastně dávali.
Dokud budou platit dosavadní pravidla mezi zadavateli reklam a komerčními TV (Nova), tak bude spokojenost diváků s vysíláním reprezentovat jen ta hrstka s peoplemetry. Čili jakkoliv početný bojkot od diváků bez peoplemetrů je a bude neúčinný. A těm, s peoplemetry, když nevadí špionáž jejich chování při sledování TV, tak možná nevadí ani ta hlasitost reklam a povel stažení zvuku peoplemetry bohužel stejně nesledují.
Komerční televize je běžná konzumní zábava a bez reklam by nemohla existovat. Jen státní regulační orgány v jiných zemích jsou možná techničtější, nebo rozumnější a problém s vnucováním reklam hlasitějším zvukem mají většinou vyřešen.
Na Slovensku zakon obmedzujuci hlasnejsiu reklamu od ostatneho programu plati vyse dvoch rokov. TV sa jednoducho museli prisposobit. Na oplatku si zase TV presadili moznost predelovat spravodajske programy. Vecerne spravy su momentalne prerusovane reklamou.
No ale můžou se na takové pofidérní televize samozřejmě vykašlat diváci, v tom jim přece vůbec nikdo nebrání ? Nebo snad ano ? A ony by si potom takové televize velice rychle rozmyslely, jak budou nebo nebudou vysílat reklamu, když by jim spadla sledovanost a vzhůru šly veřejnoprávní stanice bez reklamy a přímo placené stanice s minimem reklamy. Takže odpovědnost nesou především samotní diváci a když jsou ochotni se na to koukat, mohou si za to jen a jen sami. Takže ať si potom laskavě nestěžují ! Není nic jednoduššího nežli pofidérní free kanály založené na reklamě ignorovat !
Tady pochopitelně neviditelná ruka trhu fungovat nemůže, neboť zákazníci televizí nejsou diváci, ale zadavatelé reklamy. A ti nemůžou dát reklamu ani na ČT1 ani na HBO.
José - vzals mi vítr z plachet - já jsem si teď četl o tom konci reklamy na ČT a chtěl jsem sem napsat, že je to pro n@vu docela dvousečná zbraň. Osobní tím, že poslouchám ČRo3 Vltavu,
Radio_FM, FM4 atd. tak jsem odvykl poslouchat delší reklamní bloky - takže pokud se lidi odnaučí sledovat reklamu v TV, je možné, že je začne opravdu obtěžovat a pokud bude nějaká reality show, kde 10 minut po začátku šupnou reklamu v délce třeba 6minut, tak ty lidi přepnou třeba na ČT, pak přepnou zpátky, kde bude pořád reklama, pak přepnou zase na ČT a když se vrátí potřetí a bude tam furt reklama, tak se jim na sledování vykašlou ...
Zrovna tady bych řekl, že by ta slavná neviditelná ruka trhu mohla fungovat velice dobře. Tak ať se nekoukají na Novu a na Primu, když jim vadí reklamy a dívají se na ČT 1, tu budou mít nyní bez reklam. Případně na nějaký placený kanál, třeba HBO apod. Není přece nic jednoduššího. Že si vybírají stanice s reklamou je jen jejich problém.
Na prilis hlasitou a neprijemnou reklamni pauzu si stezuje dnes asi kazdy v mem okoli. Jestli-ze opravdu nejsou legislativni paky na zmenu ubohe hlasitosti, tak to uz opravdu zijeme ve strasne hnusnem svete. Preci nejde sto procent zivota cloveka v soucasnosti ridit pouze schvalenymi zakony. Nasi predci by si o nas museli ale myslet, jak debilni zivot zijeme.