Jo mám to samý! Mě tak nasrali! Šmejdi. Měl jsem 2048/256 12GB FUP a po zrychleni mam 2048/128 3GB FUP!!! Končím s nima a jdu k Radikomunikacím - na mý lince technicky nejde víc jak 2048 a Radikomunikace mají 2048/512 narozdíl od O2 2048/128. Kix
Mám podobnou zkušenost - před "zrychlením" jsem měl 2048/256 a 12GB FUP a po "zrychleni" 2048/128 a 3GB FUP. Ó díky velký O2. Tomu říkám zlepšování služeb zákazníkům. Seru na vás a jdu ke konkurenci!
Tak a máme tu "rozuzlení". Pod telefonickým vedením technika jsme provedli měření, které prokázalo, že opravdu od nás nemáme sjednaných 512 kb/s. Technik oznámil, že přímo na ústředně je nastavena rychlost 259 kb/s, takže to je v pořádku.
Na otázku proč je na ústředně nastavena chybná rychlost, reagoval opět oznámením, že tam je 259 kb/s takže to tak má být. Měření ostatně také potvrdilo rychlost odpovídající teoretické hodnotě 259 kb/s - naměřili jsme 221 kb/s...
Tedy O2 se snaží dokázat, že A je opravdu A a když to vyjde tak je nadšené. V nadšení však zapomene se vyjádřit k tomu, že mi jsme již při reklamaci tvrdili, že nám po výměně modemu nastavili A, ale mi máme s nimi sjednáno 2*A...
Takže až u vás zazvoní O2, že vám vymění modem, aby vám mohlo zvýšit 2 krát rychlost, tak již budete vědět co to znamená...
Já jsem se s nimi hádal 5 dní, kdy mě odpojili úplně, dnes mi zapojili udajně rychlost 6 Mb ( jsem od ústředny 300 m ), ale místo původních 3 Mb a slibovaných 6Mb mám pouze základ 2Mb. Tak jsem si zažádal o změnu rychlosti na 2 Mb a tím i změnu ceny z 799,- na 399,- a pokud se jim to podaří, budu spokojenej.
Jsem uplne ten samy pripad...mam 2048/256 a mel jsem byt zrachlen na 4096/256 (faktura uz mi na to chodi) jenze jedu porad 2048/256 a to z toho duvodu, ze jsem prý daleko (3120m) a tak mi to "zvednou" na 2048/128...grrr ja jsem tak nas....ej!!! Takze "navyšuji" z 2048/256 na 2048/128...no coment...je to sice krasne ze budu platit min, ale mam extreme a pripojenych vic lidi na siti a s 128kbit se provozovat VoIP či Skype ve vice uzivatelich opravdu nedá!
No a právě náš modem hlásí 4100/259 kb/s - tedy hlásí méně. Jelikož máme mít rychlost 4096/512 kb/s (a 8192/512 kb/s po navýšení). To že například v současné době je efektivní rychlost po http k nám 310 kB/s (tedy asi 2540 kb/s) je další výsměch O2. Je opravdu neuvěřitelné co může znamenat slovo "zrychlení". Mi co ovládáme doublethink velmi špatně, se s tím špatně srovnáváme.
Co hlásí modem, není úplně podstatné, pokud nehlásí míň, než je objednáno. Ten můj tvrdí 8192/1024, ale ve skutečnosti to je 2048/512 - to je u Radiokomunikací. Dříve u přeprodávaného Skynetu to bylo na modemu 4096/512 a ve skutečnosti to bylo 3072/256.
jen tak mimochodem provozovat jakekoliv sluzby na domacim serveru, jeste navic pripojenem pres adsl od telekomiku je dle meho nazoru cire silenstvi :) tam totiz neni otazka jestli to vypadne, ale kdy to vypadne a kolik dni to potom nepobezi ;)
Nevím zda jsme vyjímka, ale u nás akce zrychlování znamenala zpomalení.
Naše původní rychlost: 4096/512 kb/s
Naše aktuální rychlost: 4100/259 kb/s (hlásí přímo modem)
Zpomalení jsme okamžitě reklamovali, ale O2 zatím mlčí... Nás žel moc nezajímá fantastických 8192 kb/s k nám (které možná jednou budem mít), ale právě těch 512 kb/s od nás (co již nemáme).
Ke zpomalení došlo po té, co nám vyměnili modem "Alcatel Speed Touch Home Ethernet" za "WELL PTI-845" (asi nutnost v rámci změny protokolu). Před výměnou nás předem upozornili, že Inernet od dvou ráno (1.6.2007) nepůjde - no nešel již 7 hodin před ohlášeným termínem... Technik na druhý den se podivoval, že máme fixní IP a že jestli jsme to říkali... Jelikož standardní nastavení WELL PTI-845 je takové, že veřejné IP máte na rozhraní modemu a ne až na počítači, tak jsem se pak půl dne seznamoval s modemem (technik mi samozřejmě pomohl tím, že si mám zavolat na 800...). Celou dobu byly služby na našem serveru nedostupné... Snad se O2 brzo probere...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).