Jestli půjde oživit ! To totiž ještě NIKDO oficiálně neřekl ANI SE ZA NIC TAKOVÉHO NIKDO, NIJAK NEZARUĆIL !
Když např. před lety chcípla karta UPC, tak byla chcípnutá a už ji nedokázal oživit ani jejich servis a nikdo a nikdy a byla to pak škrabka...
Proto je záhodno ze SKY LINK vyrazit INFO za jakých okolností a do kdy a kdy a jak půjdou karty oživovat. DOKUD TAKOVÉHO NÉCO NĚKDO Z NICH NEPROHLÁSÍ LZE JE DO TÉ DOBY POVAŹOVAT POUZE ZA NEOŽIVITELNÉ a také je pak velmi nutné dávat si pozor po bazarech atd. kde to může být zaplaveno takovými nefunkčními kartami...
Ale ty naděláš...Nejlepším řešením je samozřejmě sharing s motorem... a dá se točit kamkoli a sdílet pomalu cokoli, toho, co sdílet nejde je pár...
Ovšem je to pracné. Vyžaduje to čas. Už mne to osobně delší dobu nebaví.
Takže jsou pro mne dvě varianty. Buď budu na sky linku a cvaknu si nějakou drobnost jako HD Plus nebo Combi apod.
Anebo budu jen na FTA + DVB-T.
Každopádně bych z toho nedělal vědu pust si Eins Plus běží tam Live Die Toten Hosen... má to být asi do 01 hodiny už to jede od 18 hod...
Tak já samozřejmě předpokládám, že tak učiní a pokud tak neučiní je to jen a jen jeho problém...
Tedy já také nebudu platit vodu, když si vodárny otevřou nějaký kohout někde do kanálu, to je jich problém...
Ale jinak samozřejmě se tím otvírá další prostor, protože mnoho přijímačů disponuje softwarovými blockery, jsou běřně na trhu HW blockery...
takže to asi hodně budou posílat informace k zastavení té,či oné karty, ovšem je otázka zda je ta či ona karta opravdu dostane, ještě bude sranda...
No tohle může platit u O2 nebo UPC, ale uvědom si, že tady jsem s nimi žádnou smlouvu nikdy nesjednával... Ani NIKDE nemají můj PODPIS !
Jen jsem prostě šel do obchodu, koupil si kartu. Tu regnul z prvního počítače kolem kterého jsem šel, první dokonce měla zcela neexistující a nesmyslné údaje, které jsem až za několik let z důvodů výměny, která tehdy proběhla před výměnou naeditoval na správné...
Ale tedy žádná smlouva mezi nimi a mnou neexistuje. To se obávám, že jde o zcela jiné případy o čem hovoříš. Tady jsme pro ně anonymové. To je totéž jako když máš GOčko Eurotelu apod. Prostě to je anonymní používání.
Právě proto oni to potřebují před výměnou zadresnit aby ji mohli provést.
Tak v současné době se snažím ty karty převést na jiné lidi, zatím ze strany Sky Linku žádná reakce... Pokud by se to nezdařilo, tak to prostě přstříhnu nůžkami a pošlu jim to a´t si to nabouchají do zadku...
Nejsem si jist jestli tady bylo nutné odpovídat za nějakou regulernost údajů. Na jakémkoli serveru např, i zde se přihlašuješ zcela mimo své údaje a stejně tak to bylo se Sky Link a CS Link. To nebyly a nejsou žádné služby, kde by jsi se měl přihlašovat pravým jménem. Pokud to nyní hodlají změnit je to možné. Ale zatím první , co docílí bude kolaps jejich byrokracie, protože počítám, že už dochází k solidnímu náporu změn vlastníků účtů atd.
No však ano. To je také účel ne. Tudíž mi nemůže přijít ani nějaký poplatek 30Kč či co. Ovšem jak jsem uvedl, když byla minulá výměna karet, tak jsem u jedné z nich naeditoval před rozesíláním karet údaje na správné, takže karta došla bez problémů. Ovšem v této chvíli se ji snažím převést na někoho jiného. Zatím to nijak nereaguje, bývá dobrým zvykem alespoń potvrdit příjem e-mailu. No uvidíme.
Jenže jejich služby fungují i anonymně jako fungují na kartě která je v Polsku, Rusku, Chorvatsku a kdekoli jinde stejně jako funguje SIM karta GO a vše, co je anonymní, kde není absolutně třeba žádné zadávání zkutečných ověřitelných a ověřených údajů a kde se zcela úmyslně odjakživa pracuje a pracovalo s anonymitou, tedy každý kupec dobrý i Polák,nežli na ně přišlo irdeto a výměna karet, ty se anonymně rozesílají poněkud blbě.
Pokud poskytovatel zavede nějakej poplatek a tys neodstoupil od smlouvy, tak seš povinen ho platit. A to i v případě, že je ti z důvodu neplacení pozastavena dodávka služby. Jsou to elektronický komunikace a úplně stejná situace je u mobilních operátorů (kde máš paušál - ne u předplacenky, kde je to přímo stanovený jinak), u kabelovek apod.
U sky linku taky ne. Podle mne je to stejná elektronická komunikace jako play.cz a cokoli jiného, nevidím žádný důvod proč s nimi zacházet nějak jinak a nezacházet s nimi stejně jako s jakoukoli podobnou službou... Ty snad někde u těhle služeb zadáváš své pravé údaje ? A proč jako ? Aby ti posílali tuny propagačního materiálů a obtěžovali tě dotazníky ? Ne ! Pro tyto subjekty vždy platí zásadně zadávat takové údaje aby tě nemohli obtěžovat. To je zasáda jedna, co dodržuji, co je net. Řádná registrace to je heslo ke kontu, které znám pouze já. To jestli to má jméno xx nebo zz ne cc je vůřt. Naprosto. Ale je to moje konto. Toto je řádná a platná registrtace. Alespoń tedy tak 6 let bezproblémově funguje.
Nemá smysl nad tím spekulovat, vztah se řídí v první řadě Zákonem o elektronických komunikacích a stejně jako u písemný smlouvy třeba s kabelovkou musím uvést svoje pravý údaje, tak zrovna stejně se postupuje při zadávání na webu u Skylinku. A když si někdo něco vymyslí, tak si taky za to ponese sám odpovědnost.
Uzavřít smlouvu o elektronických komunikacích vůbec nemusíš písemně, natož že by byl kdesi rozhodující tvůj podpis. Tady platí, že registrací karty vzniká smluvní vztah, což udělals a seš tak povinen se řídit VOP, s kterýma předtím vyslovils souhlas. A jestli tebou uvedený údaje byly nepravdivý, tak ještě můžeš být popotahován za podvod. Ono zase není tak těžký zjistit, ze kterých IP se do správy karet přistupuje. Nicméně Skylink asi nebude mít tolik energie k tomu, aby neplatiče řešil takto razantně.
Počkej kolik řevu bude na forech až začnou ty nezaplacené karty odpojovat.Oznamovací povinost rozešlou v tom mini vydání Skylink časopisu,a pokud někdo bude mít jinou adresu hold smula.
Poskytovatel bude
informovat uživatele o změnách v přiměřeném
předstihu, zpravidla alespoň 10 dní před dnem
účinnosti změn. Pokud není v těchto podmínkách
stanoveno jinak, povinnost informovat nebo uvědomit
uživatele o nových obchodních podmínkách
či cenách, resp. ceníku se považuje za splněnou,
budou-li příslušné informace zpřístupněny uživateli
na webové stránce www.skylink.cz a www.
skylink.sk nebo prostřednictvím elektronické
pošty nebo písemně nebo telefonicky nebo osobně;
nové podmínky či ceník jsou platné a pro obě
smluvní strany závazné dnem určeným v nově vydaných
obchodních podmínkách či ceníku.
A jelikož VOP nemá žádnou oporu v zákoně tak jsme všicni v p..... !!!
To teda jo, to bude ještě hodně vřít a dlouho .... mnoho lidí dlouho ještě nebude vůbec vědět že něco takového se na ně chystá. To zjistěj až jim to nepojede. Skylink si ještě užije dost :o)))) Dobře mu prašivcovi tak, když se pro toto rozhodl. V mojí rodině mají rovněž Skylink karty. Kdoví kdo to a jak vůbec aktivoval ... to šlo přeci i anonymně i prodavač to mohl udělat. Nyní to bude pěknej průser protože se koncoví zákazníci opravdu lautr nic nedozví - budou to řešit až jim to zhasne. Dotaz bude samozřejmě směrován na prodejce pokud si vzpomenou od koho to mají. Chudák prodejce se pak asi dost zapotí ... protože netušil co v Září příjde. (není jasnovidec)
PS: Kdo neví kam co poslat, tak bud' poslat dvojmo nebo se zeptat advokáta (snad to bude vědět a podá krátké info zadarmo)
K čemu jim jsou pravdivé údaje? No aby je mohla zase prodat nějakému dalšímu prašivýmu lumpovi ... pak jsou ty záhadné telefonáty s všemožnými nabídkami a už předem vědí jaké máš mobil číslo, rodné čílslo, kde bydlíš a jak se jmenuješ - přitom u nich či od nich nic nemáš ani vzdáleně. Zkrátka ochrana citlivých údajů o osobě u nás neexistuje. Oni si ty databáze a informace o lidech předávaj lumpové nelegálně mezi ssebou. Už by se tím měl někdo začít opravdu zabývat.