Ono jde spíš o to, že vysokoškolák by neměl být omezen jen čistou "úřednickou" informatikou - v průmyslové fabrice - třeba ve Škodovce - se ty znalosti z jiných oborů náramně hodí. Skutečný informatik by přece měl umět i počítač postavit (včetně toho letování!), a měl by umět počítačem snímat a ovládat fyzikální realitu (čidla, robotika) - takže se hodí i ta fyzika v celém záběru. A matematika? Ta slouží především k oddělení zrna od plev - právě k oddělení "praktiků" od lidí s abstraktním myšlením.
"Skutečný informatik by přece měl umět i počítač postavit (včetně toho letování!), a měl by umět počítačem snímat a ovládat fyzikální realitu (čidla, robotika) - takže se hodí i ta fyzika v celém záběru. "
Tak to si myslim, ze je naprosty nesmysl,chapate tu informatiku jako technickou disciplinu, i kdyz je mozna spise v nekterych smerech spolecenskovedni...
LMAO ! Ty koukam ani nechapes, ze zrna jsme my s logickym myslenim a plevy jste vy - widloidni komercni bastardi s vecne nefunkcnim abstraktnim myslenim / kodem, bez jedineho dobre uziteho prikazu, volani, konvence, etc. Jdi si radeji "sletovat" pocitac, chytraku. Nezapomen si k tomu LUPU a mikro-mikro-mikro pajecku s laserem a automatickym spinacem i zasobnikem mikro-mikro-mikro tavneho, pojiciho materialu :-D