tim sem chtek rict ze pokud maj callcentrum koncipovany na napr. 1000 lidi soucasne a po padnuti jim vola najednou 100 000 tak urcite problem s kvalitou zakaznicke linky a supportu neni :)
jo, jenomže, když "súsedovi" spadne net někde dál než za jeho routerem v bytě, tak jsi pěkně v prdeli :-)))
Nebo když mu manželka/přítelkyně vytáhne napáječ od routeru ze sítě a odjednou na víkend pryč - přijde v pátek odpoledne z práce a až do pondělka jsi offline :-D
Tím nějak nechci rýpat, rozhodně to máš lepší než ADSL, ale měl jsem to takto a pár takových situací jsem taky zažil...
Naopak se známými jsme někdy v roce 2002 rozjížděli místního ISP přes WiFi a později i optika (to už jsem se toho ale neúčastnil) a dostávají mě někteří lidi - např. blbeček, co si platil nějakých 200Kč měsíčně a nahlásil výpadek nějak ve 23:30 večer a strašně si stěžoval, že mu to spravili "až" ve 6:30 ráno :-DDDDD
Miliju lidi, co chtějí internet za 50,- Kč nebo nejlíp zadarmo, ale aby k tomu měli NONSTOP technickou podporu na telefonu a NONSTOP technika, který vše bude řešit o půlnoci okamžitě :-DDDD
Já mám internet zadarmo, jede mi minimálně 7 mega full duplex, ping do 3 ms a ,,call centrum" (které jsem nikdy nepotřeboval) v bytě přes chodbu! Ať se jde Vodoprd zahrabat!