ne každý má to štěstí, že si může vybírat. Já osobně bydlím na vesnici od ustredny neco kolem 2 km a mám bez problému 8mb. Jsem u o2 už asi tři roky. závezek jsem prodlužoval dva krát. v mém případě si myslím, že je to lepší prodloužít když vím, že zázrak se u mě konat nebude (nová nabídka) je tady myslím ještě wifi, která má za nějakych 350 kronu uplně příšernou rychlost a myslím že i kvalitu. Mě osobně se tedy nová nabídka líbi a TV také využiju, pokud to bude možné.
Dlouhou dobu jsem na výběr neměl, což se naštěstí změnilo. Nemůžu než souhlasit, ale transparentností jsem měl namysli jejich produktovou nabídku. Je jasná a hned pochopitelná, zákazník okamžitě ví, co si kupuje.
Vlákno o UPC jsem četl, ale přesto jsem od telekomunistů utekl. Po peripetiích s nimi to byl můj vnitřní závazek. Roky mě drásalo, že platím za služby, které nevyužiji nebo jsou polofunkční. No a teď s jejich novou nabídkou jsem se jen utvrdil, že tahle společnost pravděpodobně nikdy nebude zdravě fungovat.
to buď rád, že jsi měl na výběr taky UPC, jiní takové "štěstí nemají". Tou poslední větou jsi to zkazil, UPC zrovna tak transparentní není. Když si člověk přečte text současné smlouvy, tak se musí i modlit k nebesům, aby to fungovalo. V opačném případě se jednání s UPC může změnit na noční můru, viz. vlákna s UPC ve fóru zde na Lupě. Na druhou stranu četnost stížností je teď mnohem menší, tak se asi činí.
Utekl jsem od nich jak jen to bylo možné. A jak je vidět, udělal jsem dobře...
Hold jsou společnosti, u kterých se nedá očekávat rozumná a transparentní nabídka.