Je zajímavé, že tady neuvádíte voip od Volného, právě od něj mám službu, kterou provozuji na wifi a jsem maximálně spokojen. Po zkušenostech z 802.cz můžu říct že nejnižší cena za minutu není všechno.
Protože se Vám dost často mezi 02:00 a 05:00 ráno nikdo nedovolá a když je nato upozorníte tak vám sdělí, že v tuto dobu dělávají udržbu ústředny. No u Volného se mě to ještě nestalo. Navíc nevím teda jak ostatní, ale jedině Volný nabízel platbu zpětně fakturou nějaké takové dobijení pro mě není výhodné.
Tak to bude asi věcí jednotlivce, já bych to pojal spíše jako výhodu, neb v tuto dobu spím a VoIP linka nemá automatické vypínání jako mají mobily - a já na noc tel vypínám
Vaší odpovědi se říká "z nouze ctnost". :-) Asi jako kdyby se zavírali silnice mezi půlnocí a šestou ráno a já tvrdil, že je to vlastně fajn, protože v tu dobu prostě spím. :-)
< reklama>Jinak od 802.cz má VoIP službu prakticky celé příbuzenstvo, včetně známých, ve firmě jsem Asterisk ústřednu připojil na jejich SIP trunk a musím říct, že vše funguje jak má.</ reklama>
Trošku minus jsou jejich helpline, kdy je problém technika přesvědčit, že nejsi BFU a chceš řešit jít k jádru problému a ne řešit takové ty věci "vypnul jste a zapnul zařízení?", "zelená dioda svítí?", atd. Naštěstí ze smlouvy k SIP trunku máme kontakt na člověka, který problematice rozumí taky a hned pochopí, že mluvíme rovný s rovným. :-)
IAX je speciální protokol pro Asterisk a 802.VOX® nepoužívá jako ústřednu Asterisk, ale PhoNet. STUN, pokud máte pocit, že něčemu pomůže (čímž si u 802.VOX® nejsem zrovna jistý) můžete použít jakýkoli. Doporučuji například "stun.xphone.cz" či "stun.netphone.cz". Oba chodí dobře.
ja v celku rad v tu dobu spim. Objektivni odpoved je zde: http://www.802.cz/odstavky-a-vypadky/
Pro predstavu jsem napocital 5 castecnych odstavek ustredny proti 6 odstavkam PayMuzo v letosnim roce. Firemnich PBX s napojenim SIP trunkem se odstavky netykaly. Jeste dodam, ze malo ktery poskytovatel techto sluzeb, poda tyto informace verejne.
Jeste doplneni k chybejicim cenam na mobily v nekterych zahranicnich destinacich. Pro stanoveni je nutne znat predcisli destinace a kalkulacka hovoru Vam rekne presnou cenu viz http://www.802.cz/cenik-volani/
Dodatečná fakturace je samozřejmě možná nejen u Volného. Ale není, s ohledem na obecně špatnou platební morálku, u VoIP operátorů preferována..
Pokud se týká "údržby" u VOXu, ono se spíš jednalo o upgrade a rozšiřování. Je dobré vzít v úvahu, že počet klientů tohoto operátora se zatím za každý rok činnosti zhruba zdvojnásobil, a dnes má z českých VoIP operátorů nejvíce zákazníků. A to jak registrovaných tak aktivních. (Podle údajů některých médií je sice největší UPC, ale to je lehká mystifikace, protože česká UPC nepoužívá technologii VoIP, ale VoCable...)
Volný má velmi nepříjemnou tarifikaci. V některých případech až 120+60 což je běs. I běžnějších 60+30 a 60+1 není žádná sláva. s 802.cz jsem spokojen již 27 měsíců. I uživatelská podpora mne mile překvapila ale nepotřeboval jsem ji už víc než rok a tak nevím aktuální stav.
NYní je srovnatelných nabídek více, ale nic mne nenutí přecházet ke konkurenci.
Drb
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).