Ano, jsem tak naivni. Neocekaval, ale ocekavala jsem pomoc. Jsem zenska, je mi 55 let a vubec se v tom nevyznam. Muzete se tomu smat, ale vazim si rady vasich kolegu. Nevim, jestli to zvladnu, pokud ne, aspon se o to pokusim a pokud se to nepovede, zeptam se znovu. Nevim proc, ale verim, ze to pochopite a taky pomuzete. Diky
Obávám se, že máte smůlu. Mobilní připojení většinou bývá dost mizerné kvality. Ostatně můžete si stáhnout aplikaci https://ha-loo.ha-vel.cz/soubory/voiptest.exe a vyzkoušet, které parametry vaše připojení nesplňuje.
Prosim o radu, jsem laik. Zrusila jsem pevnou linku, zaregistrovala se u Ceteris,nainstalovala software telefon. Ale nefunguje to, po vytoceni cisla to chrci, ja sice pres ten neprijemny zvuk slysim, ale nikdo neslysi me. Na Ceterisu mi sdelili, ze je to problem poskytovatele internetu, coz je T-mobile, (pripojeni pres 4G modem) a ze mam asi vysoke odezvy. Na technicke podpore T-mobilu mi neporadili. Da se s tim neco delat?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).