Když se to vezme kolem a kolem, Fayn má s 802.VOX bezplatný peering a hovory na staré číslo jdou přesměrovat na nové, nehledě na to, že dva oprátoři se vždy hodí :-). Nicméně, přechodem Faynu na nové ústředny opravdu drtivá většina letitých problémů odezněla, což je nakonec vidět i například na opětovném nárůstu počtu klientů Faynu, který v určitém období výrazně stagnoval...
To je možné, nicméně přesunu na Xphone rozhodně nelituji. Problémy s kvalitou hovoru a častými výpadky již nemám, oceňuji vstřícnou uživatelskou podporu, která funguje např. i v neděli večer a webové rozhraní je zřejmě také bezkonkurenční (různá přesměrování hovoru v závislosti na různých stavech, hlasová schránka, záznamy hovorů jako mp3, upozornění na nepřijatý hovor emailem/sms, odeslání PDF jako fax atd.).
S Fayn jsem skončil ve chvíli, kdy mi náhle a bez varování odstřihli telefon a zároveň zablokovali webové rozhraní. Když jsem se konečně dovolal na jejich infoliku, oznámili mi, že mám kredit -200 Kč a upozorňování na nízký kredit jim zrovna nefunguje. Takové služby opravdu nepotřebuji. Raději si drobně připlatím za něco, co funguje.
Ohledně kvality můžu potvrdit, že FAYN je nyní OK. Kdybych neměl tolik lidí, kteří mají mé číslo, zkusil bych jiného poskytovatele ( mě se líbí 802.Vox ).
Ve srovnání chybí pro některé uživatele (jako např. pro mne), kteří volají téměř výhradně ve vlastní síti, důležitá informace o minimální povinné útratě za určité období (např. povinnost dobít kredit 1x za 6 měsíců). Jsem spokojený klient Xphone. Před tím jsem měl Fayn, odradily mě soustavné technické problémy.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).