Mam naprosto stejnou zkusenost. Mesicni cisla unikatnich uzivatelu v Netmonitoru a GA u projektu, ktere maji statisice uzivatelu mesicne jsou rozdilne az o 100%. A urcite neporovnavam Visits, ale ty jeji unikatni :) Coz nekteri porovnavaji s RU. No a spatne vlozene kody urcite nemam :)
>> Zažil jsem hromadu projektů měřených NetMonitorem a GA, ale nikdy to, že by GA ukazoval trojnásobek. Rozdíly byly cca 10-15%, pokud někdo nezadal špatně kód.
to naní zcela pravda, doporučoval bych nastudovat metodiku Netmonitoru a take GA. Ano rozdíl může být 10-15%, ale to pouze tak u denních a možná týdeních číslech a také záleží na velikosti webu resp na poctu pristupu. Ale u mesicnich cisel u velkych webu co z najisto.cz je může být rozdíl mešíčních čísel klidne i 100% procent což je třeba dvojnásobek v GA oproti RU.
nicmene je jasne co je cilem webu ktere najednou zacnou misto auditovanych cisel RU vytahovat unikaty z GA, proste to cislo je vzdy vyssi a dobre se vykazuje
Zažil jsem hromadu projektů měřených NetMonitorem a GA, ale nikdy to, že by GA ukazoval trojnásobek. Rozdíly byly cca 10-15%, pokud někdo nezadal špatně kód.
Proč používat GA? Především proto, že je zdarma, je celosvětově funkční a ukazuje podstatně více dat v reálném čase včetně měsíčních čísel. Nic z toho NetMonitor neumí a pro řadu lidí to je podstatné.
Předpokládám, že na číslech z GA budou teď obchodní zástupci Centrum holdings stavět svoji argumentaci. Geniální, ale ubohá manipulace potenciálních zákazníků.
Když u mě byla jejich obchodní zástupkyně, tak jsme schválně spolu s ní vyzkoušeli jak jim to funguje. Po zadání slova počítače se v plzeňském kraji na prvním místě zobrazil zápis "Vysokozdvyžné vozíky - Prodáváme repasovanou manipulační techniku ... ... počítače otaček motorů..."
Na dalších místech se zobrazili firmy s profilem "zadarmo" a naše firma, která platila cca 20tis za rok byla až na druhé stránce. A to prodáváme vše IT.
-> následně jsme jejich zástupkyni poslali do pr... a dáme si tam zadarmo zápis. :-D
Patrick to napsal dobře - řekl, co se měří a z jakého je to zdroje. Jemu se nedá vytknout nic, zato to ukazuje, že Centrum jako kouzelník s čísly umí jen dost laciné triky.
Kdo za tím stojí nevím, ale ohánět se GA v době, kdy je všobecně uznávaným auditorem SPIR , ještě k tomu u subjektu, který je členem SPIR a NetMonitor využívá, to opravdu vypadá podezřele.
Takto vypada jako klasicka PR zpravička. Měl jsme Zandla za internetu znalého člověka, ale když může napsat takovou blbost jako tohle a mixovat jablka s bananama tak uz me nic neprekvapi. Unikati v GA jsou zcela neco jineho nez RU v netmonitoru a u vyznamnych projektu to muze GA ukazoavat i 3x vyssi cislo nez RU.
Hm, podle GA to mohlo tak akorát říct, že ten katalog navštívilo 1,2m cookies, což je naprosto něco jiného. Srovnáním naměřených cookies vs. RU v Netmonitoru mi jednoduchou úvahou vychází, že to číslo je 10% * 1,2m, tedy 120tisíc lidí.