Až na to, že po třech týdnech čekání napíšou, že to nejsou schopni sehnat a přesto to nechávají v nabídce e-shopu. Toť zase moje opakovaná zkušenost :-(
Na Vltavě a především po ní spadajícím Musickatalogu odebírám pravidelně několik cd měsíčně. Je pravda, že se častokrát stane, že album v nabídce nechají z důvodu "dodavatel předpokládá, že ještě bude k dispozici" či co...
Zkoumal jsem to i u ostatnich e-shopů, dokonce jsem se na to ptal, proč to je, a dostal jsem toto vysvětlení:
Údajně většina zboží vstupuje do nabídky automaticky tak, že jim pošle dodavatel nějaký importní soubor s produkty, které e-shopu nabízí. I když už jim některý titul nemůže dodat a nechá ho v tom importu e-shop nemá šanci zjistit, že ho nemá (nevidí mu do skladu). Prý i když to ručně vyřadí (a jsou to prý desítky položek denně), může se jim to s dalším balíkem dat od dodavatele vrátit znovu na stránky.
Asi to tak musí být zase kvůli tomu, že něco vyprodaného u dodavatele přece jen nakonec na trh přijde, takže se mu to znovu objeví na skladě a tím pádem i v nabídce pro e-shop.
Teda tak to aspoň tvrdí, co je na tom pravdy nevím...
Je fakt, že když má někdo fakt hodně širokou nabídku (desetitisíce produktů), tak to asi nejde dost dobře ručně ohlídat. Na druhou stranu je to klamání zákazníka a nabízení něčeho , co nemohu dodat...
S Vltavou jsem byl zatím vždycky spokojen. Pokud mají napsáno "na skladě", tak to přišlo do třech pracovních dní. Rezervy mívají až u těch "do dvou týdnů" a výše. Ale nic drastického.
Tak teda nevím kdo to hodnocení dělal, ale co jsem nakupoval na Vltavě tak nikdy mi zboží nepřišlo tak jak mělo. Když si objednám něco u čeho píšou, že mají na skladě tak to musí přijít do týdne, u Vltavy to trvalo vždy minimálně 3 týdny.