Ježíšmarjá, nezlobte se na mě, ale to je zpráva jako hrom!! Myslím to ironicky samozřejmě. Když jsem ještě měl kamenný obchod, tak v drtivé míře televizory, které jsem zde prodával, jsem pořizoval z internetových léty odskoušených e-obchodů, jelikož můj velkoobchodní dodavatel mi stále nabízel ceny vyšší oproti nim. Velká míra zákazníků (starší ročníky) se však bojí pořizovat televizor v řádu 10-20 tis.z internetu, chtějí si "pokecat" s prodejcem a televizor si v prodejně tzv.ohmatat a prohlédnout - což na internetu jde pouze vzdáleně (nelze vzít např.do ruky dálk.ovladač a procvakat kanály a zjistit kvalitu obrazu) Většinou pořízení televizoru v kamenném obchodě argumentovali i tím, že když se s ní něco stane - nechtějí zboží posílat zpět do e-shopu, ale zavolají mě, abych situaci vyřešil (o tom, že já v případě servisu zašlu - příp.odvezu TV stejně do autorizovaného servisu a že toto mohou udělat také - o tom už ví málokterý standardní běžný kupující a nebo se o to ani nestarají) I s mou přidanou marží jsem měl stejné či velmi podobné hladiny cen jako v elektroobchodech s akcí např.u Protonu či Euronics, čili byla spokojenost na obou stranách. Jinak perfewktní příklad cenové politiky naleznete u Electroworldu - v jejich kamenném obchodě jsou mnohem vyšší ceny, nežli sami mají na svém e-shopu.