Vlákno názorů k článku Nakupování v některých e-shopech se prodraží od pepa1 - Dobrý den, je to asi 2 měsíce co jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 12. 2007 9:23

    pepa1 (neregistrovaný)
    Dobrý den,

    je to asi 2 měsíce co jsem začal hledat zařízení router s VoIP a WIFI a jedním výstupem FXS.
    Na internetu jsem našel zařízení ADSL WIFI a VoIP. Prodejce z www.elektroraj.cz mi zjistil, že toto zařízení má FXS. Když jsem to chtěl pro jistotu ověřit tak tvrdil, že to má, a už to nebude ověřovat. Že to nemá cenu.
    Zařízení přišlo od firmy Mironet když jsme zařízení chtěli připojit tak nemělo WAN což byla asi moje chyba, ale taky neměla FXS které mi bylo garantováno, že má.
    Volal jsem na reklamace Mironetu jak zařízení vrátit. Dostal jsem radu poslat na dobírku na firmu zpět. Když jsem se ptal jak poštovné že chyba vznikla na jejich straně. Tak jsem odpověď nedostal. Poslal jsem zařízení na dobírku. Udiv byl když byl balík zpět, nepřebrán. Tak jsem volal opět na Mironet. Prodejce se mě omluvil. Ale omluva za 250Kč no nevím. Tak mám balík poslat jen jako poštu a oni mi peníze vrátí.
    Ano za 14 dnů jsem měl peníze zpět po 2 tel. urgencích a poštovné 330Kč nikdo nezaplatil. Přitom chyba vznikla na jejich straně.

    pepa1
  • 19. 12. 2007 9:18

    pepa1 (neregistrovaný)
    Dobrý den,

    je to asi 2 měsíce co jsem začal zařízení router s VoIP a WIFI a jedním výstupem FXS.
    Na internetu jsem našel zařízení ADSL WIFI a VoIP. Prodejce z www.elektroraj.cz mi zjistil že toto zařízení má FXS. Když jsem to chtěl pro jistotu ověřit tak tvrdil že to má a už to ověřovat nebude že to nemá cenu.
    Zařízení přišlo od firmy Mironet když jsme zařízení chtěli připojit tak nemělo WAN což byla asi moje chyba ale taky neměla FXS které mi bylo garantováno že má.
    Volal jsem na reklamace Mironetu jak zařízení vrátit. Dostal jsem radu poslat na dobírku na firmu zpět. Když jsem se ptal jak poštovné že chyba vznikla na jejich straně. Tak jsem odpověď nedostal. Poslal jsem zařízení na dobírku. Udiv byl když byl balík zpět nepřebrán. Tak jsem volal opět na Mironet. Prodejce se mě omluvil. Ale omluva ta 250Kč no nevím. Tak mám balík poslat jen jako poštu a oni mi peníze vrátí.
    Ano za 14 dnů jsem měl peníze zpět po 2 tel. urgencích a poštovné 330Kč nikdo nezaplatil. Přitom chyba vznikla na jejich straně.

    pepa1
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).