A Vám ne? Když si koupím album, platím podle mě za to, že si je můžu opakovaně přehrávat, což budu dělat jen u hudby, která se mi líbí. Vám přijde normální představa prodeje hudby stylem "Cha cha, zákazník si koupil zajíce v pytli, zisk je doma a že se mu zajíc nelíbí? Jeho problém."? Čím se liší jedno přehrání alba od zkoušení oblečení či testovací jízdy autem?
To je možné, mě se jednou nepoštěstil výběr aplikace 3x po sobě a potřetí mi reklamaci zamítli (když jsem jim vysvětlil že to opravdu neni pokus o zneužití systému a jak se věci mají tak mi ty peníze i po třetí vrátili). Jinak to doteď fungovalo takhle. Když si koupíš aplikaci, můžes do dvou hodin zažádat o vrácení peněz. Já sem toho několikrát využil. U aplikací za 1€ to je asi jedno, ale když si koupíš aplikaci třeba za 10€ a nevyhovuje ti, tak je to fajn - zvlášť pokud jsi student. Na macappstore jsem aplikaci vrátil až za několik dní. Koupil jsem ji ale neměl jsem čas ji vyzkoušet a pak jsem zjisitl že aplikace nefunguje - neukazovala mapy. Peníze mi byly vráceny. To samy s hudbou. Koupil jsem si album a nelíbilo se mi tak jsem jej jednoduše reklamoval. Koupil jsem si potom místo něj jiny. Takže, reklamace doteď fungovala a je tam i jakési opatření aby se toho nezneužívalo. Myslím že to bude nějak obdobně i nyní.
Obavam se, ze to by neslo, tim prozmenu porusi jine zakony.
Realita je ovsem takova, ze pravo vraceni zbozi (i toho fyzickeho) vyuziva hodne pod 1% zakazniku. Kdyz nic jineho, vyzaduje to totiz nejakou akci.
Jinak se cela vec pochopitelne tyka kuprikladu steamu, coz muze byt o to zajimavejsi, ze u her jde o poznani hur argumentovat co se ukazek tyce, dema defakto nevychazeji a i kdyby, zakaznik ma stale pravo vyzkouset produkt.
Pritom znacnou cast soudobe produkce lze odehrat za jedno odpoledne.
Dobrý den, díky za doplnění a za tip, zkusíme se tuzemských prodejců digitálního zboží zeptat.
Souvisí to s touto direktivou EU - viz článek a odkaz: http://goodereader.com/blog/e-book-news/europeans-have-two-weeks-to-return-apple-ibooks. Každopádně problém Apple je s aut. stažením, které není považované za důvod, proč nejde odstoupit od smlouvy.
Blbý je, že s tím nikdo nepočítal a týká se to i prodejců u nás.
My to zjistili dneska ráno a nějak to stihneme, u ostatních si tím nejsem jistý.