Netvrdim, ze vsichni na reklamu reaguji az tak alergicky jako ja (ja bych take nereagoval alergicky na reklamu, ktera nebude zrat nikoli zanedbatelnou cast pasma a ktera nebude agresivni a vyslovene prekazejici jako Juice). Je ale mozne, ze nove trendy v reklame - FLASH, JavaScripty a podobne veci budou mit za nasledek vyvoj takovych prostredku, ktere budou takovou reklamu ze stranek eliminovat. Ostatne, technologie se jiz vyviji, zatim vetsinou kvuli virum, to ale neznamena, ze tataz technologie nebude pouzita proti reklamam.
Reklamy budou vecny souboj mezi marketingovymi oddelenimi, kteri se budou pokouset najit nejruznejsi zpusoby jak reklamu cilovym klientum natlacit. A ti budou zase hledat zpusoby jak se ji branit. A i tady je velikost akce primo umerna velikosti reakce. Cim agresivnejsi reklama, tim vic ji budou lide ignorovat a budou se ji branit.