Vlákno názorů k článku Nastává soumrak bannerů? od Komplikátor - Bohuzel musim souhlasit... Ale myslim si ze cena...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 7. 2000 0:30

    Komplikátor (neregistrovaný)
    Bohuzel musim souhlasit... Ale myslim si ze cena za impresi zavisi i na umisteni reklamy, nebo se snad mylim?
  • 3. 7. 2000 8:15

    Petr Anderle (neregistrovaný)
    Pokud vam jde jen i imprese za co nejnizsi cenu, tak letak na sloupu na frekventovane ulici vas prijde jeste lacineji. Problem s impresemi banneru je totiz v tom, ze casto zaplatite za impresi banneru totalne utopeneho v layoutu sajtu. Tj. imprese se zapocita, vy ji zaplatite, ale fakticky surfar banner nevidi.
  • 3. 7. 2000 2:02

    Komplikátor (neregistrovaný)
    Bohužel reklamu na Juice jsem ještě neviděl, ale už jsem se setkal (hlavně na zahraničních stránkách) s reklamou ve formě flashe či java appletu a jelikož má konfigurace počítače patří spíše do nějakého muzea, tak mě tyto technologie značně zdržují, proto je mám také vypnuté. Nemám rád, když si stránka dělá co chce, natož aby si to dělal reklama na stránce. A vůbec bych se nedivil, kdyby se uživatelé interetu tyto reklamy snažili ze stránek jakýmkoli způsobem odstranit. Osobně často používám program AtGuard.

    Pokud jde o propagaci značky, tak na nějakém CTR vůbec nezáleží a je důležité získat co nejvíce impresí banneru. A pokud vemu cenu jedné imprese
    kolem 20 haléřů a srovnám ji třeba s cenou jednoho reklamního spotu v TV...
  • 30. 6. 2000 19:06

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Ano, opravdu jsem videl reklamu na Juice. Teda, videl, v podstate prave kvuli reklamam mam permanentne vypnute automaticke stahovani obrazku, kvuli bezpecnosti zase Javu. Kdyz uz mi potreti pres text, ktery jsem chtel cist prepochodoval obdelnik, tak jsem si opravdu onu reklamu specielne zobrazil. A pak uz mi pres text prepochodovala Juice-ryba jen jednou. Od te chvile uz mam vypnuty i Java Script.

    Netvrdim, ze vsichni na reklamu reaguji az tak alergicky jako ja (ja bych take nereagoval alergicky na reklamu, ktera nebude zrat nikoli zanedbatelnou cast pasma a ktera nebude agresivni a vyslovene prekazejici jako Juice). Je ale mozne, ze nove trendy v reklame - FLASH, JavaScripty a podobne veci budou mit za nasledek vyvoj takovych prostredku, ktere budou takovou reklamu ze stranek eliminovat. Ostatne, technologie se jiz vyviji, zatim vetsinou kvuli virum, to ale neznamena, ze tataz technologie nebude pouzita proti reklamam.

    Reklamy budou vecny souboj mezi marketingovymi oddelenimi, kteri se budou pokouset najit nejruznejsi zpusoby jak reklamu cilovym klientum natlacit. A ti budou zase hledat zpusoby jak se ji branit. A i tady je velikost akce primo umerna velikosti reakce. Cim agresivnejsi reklama, tim vic ji budou lide ignorovat a budou se ji branit.

  • 30. 6. 2000 16:47

    Michal Zálešák - autor (neregistrovaný)
    Budoucnost reklamniho prumyslu je pomerne zajimava. Jako reakci na svuj clanek jsem obdrzel podnet od jedne spolecnosti, ktera se novym, pomerne vkusnym resenim zabyva. Pokud Buh, internetove pripojeni a korektori na Lupe daji, budeme se o nem moci co nejdrive docist prave zde.

  • 30. 6. 2000 16:28

    Tomáš Symerský (neregistrovaný)
    Budoucnost je jasná ... nebudou to bannery, což je standartní reklama na internetu, ale všechny ostatní formy. Klienti se již neptají po standartní inzerci, ale po jiných možnostech reklamy; všem totiž nejde přímo o klik a dostání čtenáře na svou stránku, ale o "image" reklamu. To znamená, že uvidíme častěji na stránkách grafické pozadí pod články, předělávání designu ku prospěchu reklamních zadavatelů atd.
    To ale neznamená, že se klikat nebude. Bude a také dost. Bannery již nebudou ve formě obrázku GIF či JPEG, ale ve FLASHové animaci či HTML kódech. Jistě jste si nedávno všimli např. reklamní kampaně na JUICE od EuroTelu. Jasný příklad budoucnosti. Nebo reklamní pruhy velkých rozměrů o velikosti 125x500 bodů jsou také ve světě vidět, jen k nám to ještě nedorazilo.
    Jsem ostatně zvědav, jak to dopadne. Zda-li se to alespoň trochu přiblíží mé představě nebo svět inrnetové reklamy půjde jinou cestou.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).