Návrat Ordinace smetl konkurenci, Vyprávěj kleslo pod šest set tisíc diváků

15. 1. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – V porovnání s minulým týdnem přišel retro seriál na Jedničce o necelý čtvrt milion diváků. Český film Primě příliš nepomohl.

Jednička za celý den téměř vyrovnaná s Primou

Televize Nova se nemusí obávat, že by Ordinaci v růžové zahradě 2 ohrozila konkurence. Ukázal to její včerejší návrat. Ordinace se stala nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne hned po Televizních novinách, které měly rekordních 2,105 milionu diváků při podílu na publiku (share) 52,39 %, podíl ve skupině diváků 15–54 byl 51,54 %. Včerejší díl seriálu z prostředí nemocnice Kamenice si nenechaly ujít 2,016 milionu diváků (share 45,92 %; 42,48 % v 15–54). Pětku nejsledovanějších pořadů dne tvořily pouze formáty Novy, kromě Televizních novin a Ordinace také Sportovní noviny, seriál Ulice a magazín Víkend.

PONDĚLNÍ DATA: Cesty domů se vrátily na obrazovku, Případy 1. oddělení i přesto stále vysoko

Nezpochybnitelné vítězství Novy je patrné i v podílu na publiku. Za celý den získala stanice v obou diváckých skupinách podíl přes 30 % a v prime time dokonce přes 40 %. K očekávanému poklesu došlo u reprízy retro seriálu Vyprávěj na ČT 1, který se postavil proti Ordinaci do přímého souboje. Jeho třetí část si nenechalo ujít 590 tisíc diváků (share 13,72 %). Celodenní podíl Jedničky byl 13,3 %. Ještě méně diváků měla česká komedie Copak je to za vojáka… na Primě. Jejich počet se pohyboval mírně nad čtyřmi sty tisíci. Prima ovšem měla celodenní podíl 12,86 % a od ČT 1 ji dělilo pouze necelých půl procenta.

Graf podílu kanálů (14. 1. 2014)
Graf podílu skupin (14. 1. 2014)
Kanály – průměrné podíly (14. 1. 2014)

Souboj westernů dopadl lépe pro TV Barrandov

Nebývá příliš obvyklé, že se proti sobě v prime time postaví dva westerny. Úterní večer byl v tomto směru výjimkou. Lépe však souboj vyzněl pro TV Barrandov, která vysílala nesmrtelnou klasiku Sedm statečných. Film si pustilo 258 tisíc diváků (share 6,85 %), podíl téměř 6 % pak dosáhl u mladšího publika. Western Rychlejší než smrt vidělo na Nově Cinema 221 tisíc diváků (share 5,21 %), podíl ve skupině 15–54 byl 5,12 %. TV Barrandov porazila Novu Cinema téměř v obou cílových skupinách, podlehla jí pouze v celodenním podílu u mladšího publika. U diváků od 15 do 54 let se obě stanice pohybovaly večer okolo 4,7 %.

MM Influenceři

MINULÝ TÝDEN: Repríza Vyprávěj startovala pod milionem diváků, nejsledovanější stanicí Nova

Na Dvojce sledovalo nejvíce diváků Velkou vlasteneckou válku. Pustilo si ji 250 tisíc lidí (share 5,82 %). Dařilo se i Krkonošské pohádce s podílem 6,91 % a 244 tisíci diváky, která si navíc mohla přičíst dalších 101 tisíc na Déčku. Tam se stal Večerníček nejsledovanějším pořadem. Stanici ČT Sport dominoval přímý přenos Alpského lyžování od 20:40 – 110 tisíc diváků (share 2,56 %), nejsledovanějším pořadem ČT 24 se staly Události, komentáře se 174 tisíci diváky (share 6,38 %). Na Fandovi publikum nejvíce oslovila Kriminálka New York se startem ve 21:05, bylo jich 105 tisíc (share 2,5 %; 2,61 % v 15–54). Teorie velkého třesku oslovila na Primě Cool 128 tisíc diváků (share 3,17 %; 5,04 % v 15–54) a Sběratelé kostí na Primě love 120 tisíc diváků (share 2,73 %).

Top 10 všechny stanice (14. 1. 2014)
Top 5: ČT1 (14. 1. 2014)
Top 5: ČT2 (14. 1. 2014)
Top 5: ČT24 (14. 1. 2014)
Top 5: ČT sport (14. 1. 2014)
Top 5: ČT :D (14. 1. 2014)
Top 5: ČT art (14. 1. 2014)
Top 5: Nova (14. 1. 2014)
Top 5: Nova Cinema (14. 1. 2014)
Top 5: FANDA (14. 1. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (14. 1. 2014)
Top 5: TELKA (14. 1. 2014)
Top 5: Prima family (14. 1. 2014)
Top 5: Prima COOL (14. 1. 2014)
Top 5: Prima love (14. 1. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (14. 1. 2014)
Top 5: TV Barrandov (14. 1. 2014)

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).