Delam v PR, takze Vam na to muzu odpovedet. PR manageri k novinarum pristupuji stylem ,,co pro nas ti novinari mohou udelat" - ne ,,co my muzeme udelat pro ne". Aby si tohle uvedomili, je potreba novinarum skutecne naslouchat. A pokud neni PR manager schopen naslouchat v beznem zivote, je velmi nepravdepodobne, ze to nedokaze ani v praci. Rikam tomu boj mezi silovym a inteligentnim PR. Mozna je to boj mezi aroganci v nas a pokorou v nas. Ani my (agentura) se tomu nekdy nevyhneme, ale snazime si to uvedomit a potom to udelat jinak. Btw. jednou jste psal o knizce od T. Fertka - Novinari nejsou zli. Pokud to nebyla blamaz, jste si jisty, ze skutecne vysla ? Rad bych se poucil, ale nikde ji nemaji a rikaji, ze ani nemeli.
V databázi Národní knihovny: Marek Šálek, Tomáš Feřtek - Novináři nejsou zlí : mediální rukověť pro neziskové organizace. Nadace VIA, 2001. Je to příliš nové, ještě to v knihovně nemají.