A co nedělat odstávku zrovna v termínu, kdy končí asi největší množství lhůt? Ten váš dotaz je sice hezký, ale poněkud pomíjí fakt, kdo je, pardon, kdo má být v případě datových schránek klient a kdo poskytovatel služby. Navíc do očí bije ten kontrast, jaký mají být datové schránky dokonalý a bezpečný systém, a pak je potřeba je na 4 dny vypnout kvůli migraci. Chápu, že je to tak nejlevnější, ale říkám si, jak by to asi vypadalo, kdyby třeba primární datové centrum vyhořelo nebo ho zaplavila voda. A také ten kontrast, kdy stát třeba v podobě EET vyžaduje po podnikatelích, aby měli přístup k internetu prakticky nepřetržitě. Jakou má lhůtu podnikatel pro registraci platby v EET, pokud se ji nepodaří zaregistrovat on-line? 48 hodin. To je poloviční doba oproti odstávce ISDS. Zřejmě je pokladna každého živnostníka kritičtější systém, než datové schránky…