To je fakt dobre. Takze modelova situace: ja si na nejake cislo (dejme tomu +420-2-12345678) pichnu modem, pripojim ho k pocitaci, na nemz bezi RAS, a tenhle pocitac je pripojen k Internetu napr. pres WiFi. Na tento modem se pripojim pres dial-up odjinud a budu tak pripojen k Internetu. Telecom mi bude ten hovor uctovat jako pripojeni k Internetu? A jak to, pane Crho, prosimvas Telecom pozna? :-)))))
A co z toho plyne? S timhle "pausalem" bych byl opatrny, hlavne jako uzivatel. Aby vysledkem nebyl jenom zbytecne zvyseny ucet.
Myslím si, že já jakožto uživatel telefonní sítě nemohu žádným způsobem zodpovídat za to, co je na druhé straně linky. Tedy pokud provider teoreticky používá k přístupu na internet i běžné telefonní číslo v rozporu s číslovacím plánem, NENÍ TO MŮJ PROBLÉM, protože já volám na standardní telefonní číslo které se má tarifikovat standardním způsobem. Pochybuji, že by Telecom měl šanci naúčtovat mi to jinak. Resp. zkusit to může, ale pochybuji že by měl přávní podporu pro to aby ze mě ty peníze dostal.
2. "Mimochodem to není žádný podvod, ale pouze využití nabídky :-)))" Nabídka zní: Za 479 Kč můžete mít vnitrostátní 30 minutové hovory o víkendu zdarma - ceny pro volání do sítě Internet jsou dle tarifu Internet 2002. Je tedy volání od sítě Internet jinak než dle tarifu Internet 2002 využití této nabídky?
Když Vám nabídnu, že si můžete vzít 10 čtverečkovaných papírů zdarma a linkované papíry si můžete koupit za 10 halířů, tak dle takové nabídky by bylo správné využití vzít si linkované papíry zdarma?
Hm, precetl jsem Vladanovu argumentaci peclive a nic takoveho jsem nenasel. Muzete prosim vyse uvedeny dojem dolozit nejakym citatem?
Ja si myslim, ze jako zakaznik mate pravo vytacet takova cisla za takovych podminek, jake Vam nabizi Vas operator. Rad bych se mylil, ale z me Nokie 6230 se na cislo s prefixem 971 nespojim.