presne, ze stejneho duvodu duvodu reptaji ostatni vyhledavace na google, muzou mit tisice jinych serveru, ale reklamni kampan, aby pronikly do podvedomi lidi, je o jinych penezich.
I seznam investoval do reklamnich spotu, ted hold za sve investice vybira zisk...
Ale vy sám jste neuvedl jediný argument, který by svědčil o tom, že "problematiku" znáte. Podle dotčené reakce jste někdo ze Seznamu. Zřejmě ten dobrý zaměstnanec, o kterém píšete.
v cem je problem udelat vlastni realitni portal, obzvlast kdyz jsou realitky v asociaci a jde to udelat za pomerne hodne nizkou sumu vzhledem na prostredky, ktere clenove asociace sypou do inzerce na portalech ted?
Autorove mysleni je podle mne uplne v pohode realizovatelne a ma to zdravou logiku.
Zatim tu nikdo nedal nejaky padny protiargument, proc by tohle reseni neslo (teda okrem samotneho autora).
Vybudovat realitni portal a telekomunikacni sit jsou neporovnatelne veci
Taky mi přijde, že autor to napsal rozumně. Ze stávajících příspěvků v diskuzi, které tvrdí, že autor je mimo a že to nepůjde, jsem nezjistil, proč by to teda nemělo jít...
Autor je amatér, neznalý problematiky. Proč neporadíte uživatelů Aukra ? :-) Bez zbytečných rozborů situace, se to pokusím vysvětlit : Problém je v tom, že realitky si nerady nechávají šahat na "své" peníze. Jenže je to něco podobného jako, když máte dobrého zaměstnance (Sreality), který nosí do firmy úžasné peníze. Šéf (Realitka) je spokojený, má svých 500000 měsíčně a vše je ok. Jenže zaměstnanec se ozve a řekne, že chce více a ejhle je problém.
Investice do Srealit jsou natolik efektivní v poměru cena/výkon/konverze oproti 5 polepeným autobusům, které stojí ročně 3x tolik, že je to pro některé prostě k nevíře a chtělo by to revoluci, viďte pane redaktore :-)
Jednak, jak už autor zmínil, je to věc dohody. I když dokážete převést 60 % trhu na nový server, zbytek zůstane na původním a bude mít obrovskou konkurenční výhodu oproti ostatním. Vězňovo dilema v plné své kráse.
Druhá věc, setrvačnost trhu. Lidé jsou zvyklý chodit zejména na známé weby a krátkodobá inzerce při přechodu na nový nemá moc velký účinek. Lidé si shánějí web až v okamžiku kdy chtějí prodávat/nakupovat. Autor také podléhá "profesní slepotě". Existuje velké procento lidí kteří moc s počítačem neumí, tudíž se podívají jen na sreality a tím končí. Realitky také budou lákat zákazníky na to že inzerují na nejnavštěvovanějším webu, zatímco konkurence na webu který před měsícem ještě neexistoval.
Tyhle problémy by šly vyřešit, ale rozhodně by to nebylo jen "domluvíme se, uděláme nový server a přesuneme se tam"
.
Mimochodem, neví někdo co autor myslí tím Německem? Tam si něco zorganizovali nebo jen tak plácnul?