nove logo je podle me kompromis mezi jednoduchym logem pana Malovce a zachovanim originalniho loga, ktere tvori obla obrazovka, kterou pribeh televize zacal.a myslim si, ze tento rozhovor vnesl svetlo do celeho procesu zmeny a rozhodujici bude vysledek od zari na obrazovce.nejhorsi logo ma podle me prima family.navrh, ktery soutez v roce 2008 puvodne vyhral(je ke zhlednuti na www.designportal.cz) a nikdy primou nebyl pouzit, beru jako velmi zdarily a je mi jasne, ze vzhled primy family je nadale veden amatery hochstaplery, kteri nicemu nerozumeji.cool a love je super, ale vizual primy family je nadale velmi zoufaly a to nejhorsi, co se mohlo na obrazovce vubec objevit!!! navic prima absolutne nevyuzila novy start letos 1.ledna.OSTUDA!!!HNUS!!! ZUMPA!!! TIMTO DEKUJI PAVLE HROMKOVE ZA TO, JAK DOBRE CT VYPADA A DOUFAM, ZE OD ZARI JESTE LEPE VYPADAT BUDE.POKUD JE NEKDO ODBORNIK, JE TO ONA A JEJI TEAM!!!
Logo a grafiku Primy Family dělala francouzská společnost DreamOn, která dělá vizuál nejvýznamnějším stanicím v Evropě. A ti tomu určitě rozumí mnohem víc než nějaká paní Hromková nebo Malovec, ty hochštaplere :D Takže si ty sebeorgie na ČT zase někam strč :D Jedinou šíleností je to přilepené Family na kraj, ale to je už zase výsledek českého "umění a citu". Prima musí nějak šikovně využít kombinace loga Primy a názvů pro jednotlivé kanály, ale ve shodném vizuálním stylu. Snad se dočkáme. A ohledně ČT, nevím, proč je kolem toho takovej rozruch. Je to vesměs jen zmodernizované staré logo, nijak extra se mi to nelíbí, nijak extra mě to ale ani nepohoršuje. Normálka.
To logo má Prima koupený, může si s ním dělat už co chce. Navíc práce s logem v grafice, to už je práce českých společností, Dream On udělal jen na jarní a letní sezónu 2008 tuším. A pochybuju, že by ten příšerný horizontální nápis Family s prodlouženou linkou u ypsilonu byli nejlepší grafici z Evropy schopní udělat :D
myslim to vazne.vizualni oddeleni CT vedene pani Hromkovou je vysoce profesionalni a jako jedine na ceskem televiznim trhu vi, jak ma TV vypadat.a team pana Dvoraka vi, jak ma vypadat obsah. Dejuji a preji CT vse nejlepsi. Beru to tak, ze v zari bude novy zacatek CT, ktery se naplno projevi na podzim 2013.potom sudme.a ja verim, ze CT dostane ty nejlepsi znamky na prelomu let 2013 a 2014.
Neznám nikoho pracujícího v oblasti designu a tv designu, kdo by si myslel, že vizuální oddělení vedené Pavlou Hromkovou je v ČR nejlepší.... proto nejlepší grafici nepracují v ČT... Ale je mi jí až líto, jak musí, aby se udržela, prezentovat modročervený konečník draze zaplacený Alešovi Najbrtovi a tvářit se, že tohle je to po redesignu v roce 2006 chce. Pokud vím, stála za vizuálním stylem představeným v roce 2006 a také za tím, aby bylo přidáno k tomuto stylu i logo Štěpána Malovce. Ale protože někteří lidé raději sedí 20 let na židli, která je alespoň zdánlivě jistá, prochází jejich kariéra různými zvraty a to se teď děje Pavle Hromkové... Kdyby byla taková hvězda, jak píšete, tak tímto neprochází, ale po prohře s 6 let starým (a drahým redesignem) hrdě odejde jinam .... Moje reakce ale nemá být ani tolik o vizuálním oddělení ČT. Není mým zvykem nikoho urážet, ale když čtu ty vaše bláboly, tak je těžké nereagovat. Můžete být v klidu, na podzim žádného z následujících let se nic pozitivního pro ČT neprojeví, ČT jde pod novým vedením spolehlivě tam, jak vypadá její logo... A při pohledu na gř ČT hrdě pózujícího v tomto obrazci, není co řešit. Logo odpovídá situaci firmy.
Osobně se mi třeba příčí i změna zaměření mailových dotazníků (výzkumů), ve kterých chtějí hodnotit jednotlivé lidi z ČT. Ale dotazníku zaměřenému na červenolícího Péťu bych se nebránil. Jenže podobný typ lidí potřebuje kolem sebe pouzy pochlebovače a o sebereflexi jim jde až v poslední řadě. Stejně se divím, že vyhrál post ředitele veřejnoprávního média člověk, který dostal předešlý post za "oddané služby". A předvedl, jak úspěšně ubírat sledovanost...potažmo peníze. Stejnou funkci za zásluhy dostal i Janko a jak jde vidět, sledovanost klesá dál. Možná by mohli dosadit do ředitelského křesla Novy odborníka.
No hlavně se potvrdilo, že zmíněná cena samozřejmě ani zdaleka není konečná. ČT to pěkně rozdělila do subzakázek, aby na ně nemusela vyhlašovat soutěž. Zvlášť logo, zvlášť font, zvlášť práva a zvlášť manuál. Tak se to dělá, stejně jako kdekoliv jinde v tomto státě :-)
Škoda, že se radši nevyužívá osvědčené pravidlo: Nešahej na věci, které fungují. Jenže to nepřináší kšefty.
Napíšu dvě závorky oddělené mezerou, dám převést na beziérovy křivky a trochu potáhnu uzly u konců závorek směrem k sobě. Poté si budu chvíli hrát s tečnami, až se mi to bude líbit. Et Voilà.
Jinak mně osobně se nelíbí nový redesign čehokoliv na ČT. Podle mě měli velmi dobře našlápnuto k modernímu a jednoduchému stylu. Osobně bych spíše více využil typografie, než gradient a plastického vzhledu. A to co udělali s událostmi ... no, raději nebudu psát co si myslím o panu generálním řediteli a jeho bordelovém vkusu, který musel z Novy přetáhnout i na veřejnoprávní televizi za peníze nás všech.
Možná jsem "takygrafik", ale když si chci honit triko, tak si alespoň dobře přečtu a pochopím textu. Kdyby otázka zněla, jak uděláte takové logo se dvěma obdélníky, tak bys asi měl pravdu. Ale předřečník se ptal, cituji, "To my teda ukaž jak to logo ze dvou závorek uděláš.". Dva obdélníky != dvě závorky ty "grafiku".
Celková cena za toto nepotřebné logo a kompletně nový vizuál musí být zajmavá. To je opravdu nenapadnutelné, že ČT nevyhlásila veřejnou soutěž a že to takto rozdrobila, aby ji obešla????
Je mi upřímně nevolno, když čtu tento rozhovor. Dřív jsem si práce Najbrtova studia vážila (až na vyjímky), ale teď mám pocit, že si nevidí na špičku nosu a že je pro něj podstatné, že tu zakázku dostal napřímo a že je dostatečně lukrativní. Tvrdit, že Dvořák rozumí grafice, je komické.. Buď jí totiž nerozumí nebo špatně řídí práci těch, kteří ji dělají. Jinak by Události nevypadaly tak tragicky a logo ČT by nevypadalo jako v lepším případě tlusté závorky, tunel, logo banánové republiky nebo konečník....
A když Najbrt říká, že je tu jen pár studií, kterou takovou práci zvládnou - jeho studio to s dovolením zrovna není - nemá zkušenosti s tv grafikou, i když má velké zázemí, které musí logicky živit.... Fakt smutek. A přitom by stačilo vytáhnout Malovcovo logo z šuplíku (spíš je v trezoru) a televize, které všichni posíláme měsíčně 130 Kč, by ušetřila desítky miliónů korun za nesmyslný a špatný redesign. Najbrt má nicméně pravdu, že si lidé po čase zvyknou - ono jim totiž nic jiného nezbývá, bohužel to v tomto případě musí i zaplatit. Taky jemu.
Podívejte se na logo United Bakeries (Delta, Odkolek...) http://www.cfklub.cz/admin/files/Image/loga-partneru/logo-united-bakeries.jpg
Souhlas. Škoda, že se Digizone nezeptal Najbrta, jestli už někdy viděl logo United Bakeries... a jak se mu líbí... Podobnost čistě náhodná? :-). Ale jinak silná podobnost je i u ČD Cargo, které je navíc se stejné dílny. Logo United Bakeries by ale tak renomované studio, které o sobě tvrdí, že je jedno z mála studií u nás, které umí corporate, mělo znát.
novemu logo CT.melo pripominat puvodni, ale zaroven byt jednoduche!coz se krasne podarilo.podivejte se na logo na Slovensku- ta dvojtecka.to je vizualni zvraceni! shit stoleti!!!!!!!! podle me tady pisou jen nedovareni frustrovani knedlici. Kdyz jsem si cetl par let stare nazory na logo od pana Malovce, bylo to stejne spatne s kritikou.at by vymysleli cokoliv, idioti na kritiku se najdou vzdy i zo Slovenska!
Takže vše co mohu k logu ČT sdělit je, že takové logo si mohla ČT navrhnout sama ve spolupráci s diváky.
Pan Najbrt si nechá velmi rád platit státními institucemi za nic. Neviděl jsem , že by vyprodukoval více "skvostných" návrhů loga pro ČT a naprosto mne URÁŽÍ s jakou arogancí mi chcete vnutit dojem, že prostředky na obyčejné logo jsou oprávněné ve výši 2,2 milionu. Navíc bez výběrového řízení. Hlupáka ze mě a ostatních diváků opravdu dělat nemusíte.
Zdůvodnit vynaložené prostředky na takzvané "nové písmo" je stejné, jako by květinářka vyrobila z různých známých květin zcela novou a to ještě by k tomu použila květiny zdarma rostoucí na louce !
Mimochodem je to naprostá nehoráznost nedovolit divákům se k návrhu loga vyjádřit.
Navíc když vás platím mám nárok podílet se na tom jak se ČT prezentuje a to v tomto případě bylo zcela pominuto.
Připadám si jako bych si koupil lístek na kolotoč , ale vozí se někdo jiný !
...
Hanba ČT !