Tenhle prodejce, o kterém píšu, nevypadá jako jakoby nezávislý prodejce, mají tam ceduli Autocont sro, nebo as, nevim. Podle toho taky vypadá jednání se zákazníky. Chodím sem maximálně jednou za několik let a přístup mě vždycky rozesmutní a nepříjemně překvapí.
Poznámku o tom, že mě dodavatel zboží dodal o měsíc dřív sem chápal trochu ironicky, opravdu neřeším spokojenost nebo nespokojenost. Takže se omlouvám za mírnou nepřesnost a nadsázku a raději vysvětluji.
neprodlenně informuji zákzaníka o situaci s co nejpodrobnějším vysvětlením problematiky a nechám na něj jak se rozuhodne, zda počká, nebo zda mu mám objenádvku stornovat nebo nabáídnout alternativní výrobek co nejvíce podobný... pokud bude chtít slyšet mlůjnázor nejlepšího řešení, poradím mu ho... nic na tom přece není... Je to komunikaci a ochotě, a na to zákzaníci slyší... ale určitě nebudu hrát mrtvého brouka jak si tady lidé stěžují na jiné eshopy... Je nad slunce jasné, že všechno zboží nemůže být zákonitě pořád a na celém světě dostupné, tím spíše v ČR... i rohlíky se v samočce k večeru vyprodají... to ale přece nedělá eshop špatným eshopem... připadá mi že velké procnto lidí stále nechápe podstatu a dlišnost eshopu od kamenného prodeje... smyslem eshopu je právě tak široká nabídka, to jakoby katalogové objednávání... až se časy změní natolik, že eshopu každý dodavatel dá on-line přístup do jeho databáze kd ebude mít přesně u každé položky uvedeno dostupnost tak se situace změní... zatím to jsou však jen zcela vzácné vyjímky...
to bude asi tim, ze autocont i poskytuje svou znacku jakoby nezavislym prodejcum a vedle toho mozna ma i vlastni - nevim,
alespon tak nejak jsem o tom slysel, a pokud ano, evidentne to maji spatne zprocesovane.. . Kazdopadne nakupovat u teto firmy, zname z tunelu INDOS, mi prijde mirne receno znacne nevkusne..
A to považujete z aspokojenost??? že Vás mylně infomrovali o původním termínu... mohl jste si na základě otho objednat jinde a pak zbytečně odmíta zásilku apod... Já u našeho eshopu považuji za zcela smaozřejmé, že informace co, jak, kdy dojde zákazníkovi obratem (hodiny, max den) a to pak také "sedí"...
Mně je to úplně jasné, já to uváděl jako potvrzení toho, že to v praxi takhle opravdu funguje. Ono aby kvůli "tomu hnusnýmu e-shopu" neměli menší obrat, když to samé zboží na webu s dovozem zdarma stojí třeba o 10-15% méně.
To je proto, ze trzba z e-shopu se nepocita do trzby kamenneho obchodu a tudiz do premii prodavacek tohoto kamenneho obchodu. To same je i u naseho e-shopu. Obdobne se chovaly i nase prodavacky, dokud realne nepochopily, ze mohou prijit i o premie za prodej v kamennem obchode... Od te doby vsechno v pohode.
To samé v prodejně Dětský ráj. Prodavačky jsou na e-shop děsně nakrknuté, protože ho také berou jako konkurenci. Zkuste tam přijít s větou "v Internetovém obchodě..." a než to stačíte doříct, dozvíte se "my NEJSME internetový obchod, my jsme kamenná prodejna a nemáme s nimi nic společného". Není to však pravda, protože tam zboží kompletujou a odesílají, jak jsem si všiml.
Stala se mi taková nepříjemnost: Prodejce počítačů, který prodává jednak ve svých kamenných prodejnách, a také ve vlastním internetovém obchodě (pozn. AutoCont) mi dodal přes internet nový monitor CRT s rozostřeným obrazem. Po telefonické dohodě s pracovníkem na zákaznické lince jsem monitor dovezl do jejich nejbližší kamenné prodejny, abych ušetřil za poštovné a vyplňování formulářů na poště. Tam jsem si také bezvadně doseřízený monitor také vyzvedl. Zajímavé je, že prodavačka v kamenném obchodě chápe vlastní internetový obchod jako konkurenci a to také dává patřičně najevo, byla mnohem vzteklejší a protivnější, než je u tohoto prodejce obvyklé na >>své<< zákazníky. Prostě učit lidi kupovat v kamenném obchodě všemi způsoby. Nebo posílat zboží k reklamaci poštou a netahat do toho kamenné prodejny i vlastní firmy.
Tím ale nechci nakupování přes internet jakkoliv kritizovat, dobré zkušenosti mám při poslédním nákupu u konráda: prvni den jsem si objednal nějaký teploměr, druhý den mi přišel emajl, že zboží zhruba za měsíc pošlou a třetí den jsem měl už objednaný teploměr v poště. Prostě spokojenost.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).