V podstatě nulový. Dozvěděli jsme se, že některé e-shopy jsou horší a jiné lepší. Všechny informace v článku jsou dojmy vycucané z prstu, chybí jakákoliv reálná data (jak moc Češi nakupují ve srovnání se světem, kolik e-shopů dělá dobře to, co auto zmiňuje).
Věta "Na takzvaně „user friendly“ e-shop již můžeme narazit stále častěji" je pak třešničkou na dortu. Jak se definuje „user friendly“? Jaké jsou podmínky pro získání této nálepky? Je nesmysl dělit weby na user-friendly půlku a ne-user-friendly půlku. Každý web má nějaké nedostatky v použitelnosti a vždy mít bude.
Dobrý den. S tím naprosto souhlasím.Vytvořit dokonalý e-shop je zřejmě nemožné, podobně jako mít ve státě dokonalý právní systém. Možná se user friendly zažilo jako klišé. Jde však o to, neházet uživatelům při pohybu na e-shopu, či webu klacky pod nohy, pokud se mají stát mými zákazníky.