UVNITŘ VIDEO Celý srpen mohli čtenáři serveru DigiZone.cz vybírat čtveřici nejhloupějších reklam, které momentálně brázdí české televizní obrazovky. Do poloviny září pak hlasovali o tom, která z těchto čtyř reklam je nejdementnější. Tento titul nakonec po zásluze získává reklamní spot Old Spice s černochem „na koni“. Z téměř tisíce hlasů jich ve finále získal plných 49 procent. Na druhém místě skončila s velkým odstupem a 25 procenty hlasů reklama na dámské vložky Allways se skupinou „shopujících“ teenegerek.
K TÉMATU: Hledáme nejdementnější televizní reklamu: velké finále!
V pořadí třetí nejdementnější reklamou, která se v době hlasování objevovala ve vysílání, byl spot na Activii „normální není cítit se jako balon“, pro nějž hlasovalo 16 procent respondentů. A konečně čtvrté místo obsadila reklama na Pedigree s Brunem, který dělá pevná hovínka. Tuto reklamu považovalo za nejhorší vůbec 10 procent hlasujících. Čest poraženým, vítězi gratulujeme a slibujeme, že agentuře předáme slavnostní diplom s titulem nejdementnější reklamy v českých televizích pro rok 2011.
Toto je podle čtenářů DigiZone.cz nejdementnější reklama na českých televizích…
… a toto je její parodie, která v Británii propagovala bulvární deník The Sun.